آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی هانر بند زیرو

آموزش جفت کردن مچ‌بند هوشمند هواوی Honor Band Zero

همگام با رشد و پیشرفت‌های ساعت‌های هوشمند، شاهد پیشرفت مچ‌بندهای هوشمند نیز هستیم. بسیاری از کمپانی‌های مطرح محصولات ارزان‌قیمتی در این دسته عرضه بازارهای جهانی کرده‌اند که در این بین می‌توان چندین مورد را در بازار ایران نیز تهیه کرد. مچ‌بند هوشمند هواوی Honor Band Zero یکی از همین محصولات است که بیشتر از آنکه طراحی‌اش شبیه به مچ‌بند باشد، شبیه به ساعت‌های هوشمند می‌باشد. قیمت مچ‌بند هوشمند هواوی Band Zero در کنار امکانات و قابلیت‌هایش از دلایل موفقیت این مچ‌بند می‌باشند. البته در این بحث قصد معرفی و یا نقد و بررسی این مچ‌بند را نداریم و هدف، آموزش نحوه جفت کردن مچ‌بند هواوی هانر بند زیرو می‌باشد. معمولا جفت‌سازی مچ‌بندهای هوشمند بسیار آسان‌تر از ساعت‌های هوشمند بوده و این مساله درباره این محصول هواوی نیز صدق می‌کند. با ما همراه باشید تا مروری بر فعال کردن Huawei Honor Band Zero با گوشی‌های اندرویدی و آیفون داشته باشیم.

جفت‌سازی مچ‌بند هوشمند هواوی Honor Band Zero

جفت‌سازی گجت‌های پوشیدنی هواوی نیز به مانند سامسونگی‌ها بر عهده اپلیکیشن خود کمپانی سازنده است. اپلیکیشن Huawei Wear ابزاری است که برای اکثر گجت‌های پوشیدنی هواوی به کار گرفته می‌شود و همچنین هم در اپ استور iOS و هم در پلی استور گوگل موجود می‌باشد. پس در ابتدا لازم است که اپلیکیشن هواوی ور را دانلود و نصب کنید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی هانر بند زیرو

دانلود اپلیکیشن Huawei Wear از App Store آیفون

دانلود اپلیکیشن Huawei Wear از Play Store اندروید

گام 1- اپلیکیشن Huawei Wear را باز کنید. تمامی گجت‌هایی که با این اپلیکیشن می‌توانند جفت شوند نمایش داده خواهد شد. برای جفت کردن Honor Band Zero بایستی گزینه Honor Band Z1 را انتخاب کنید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی هانر بند زیرو

گام 2- پس از اینکه روی گزینه Honor Band Z1 کلیک کردید، اپلیکیشن Huawei Wear به دنبال مچ‌بندهای Honor Band Zero که در دامنه بلوتوث گوشی‌تان قرار دارد خواهد گشت. پس از اینکه نام مچ‌بندتان را مشاهده کردید روی آن کلیک کنید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی هانر بند زیرو

گام 3- در مرحله پایانی درخواستی مبنی بر جفت شدن مچ‌بند با گوشی بر روی صفحه‌نمایش هر دو دستگاه نمایش داده می‌شود که بایستی هر دو را تایید کنید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی هانر بند زیرو

خب حال مچ‌بند Huawei Honor Band Zero به شکل کامل با گوشی هوشمندتان جفت شده و می‌توانید هم از داخل مچ‌بند و هم اپلیکیشن نصب شده روی گوشی‌تان به تمامی قابلیت‌های سلامتی و تنظیمات مچ‌بند دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "آموزش جفت کردن مچ‌بند هوشمند هواوی Honor Band Zero"

  1. سلام
    یکی از دوستانم این ساعت رو داره من قصد خریدش رو داشتم.چرا نوتفیکیشن های تلگرام رو روی این ساعت نمیشه مشاهده کرد؟ گوشی آیفون هست و آخرین آپدیت app Huawei روی اون نصبه.