معرفی کمپانی و محصولات ایسوس

باید ها و نباید های خرید گوشی و تبلت ایسوس

خرید گوشی ایسوس نسبت به خرید تبلت ایسوس نیاز به تصمیم جسورانه تری دارد. تبلت‌های ایسوس چند سال است که وارد بازار شده‌اند، اما گوشی‌های ایسوس به نظر جدیدترند. با اینکه قیمت گوشی و تبلت ایسوس مناسب است٬ گوشی‌های ایسوس در بازار ایران با اقبال کمتری نسبت به تبلت‌های ایسوس مواجه شده‌اند. عموما مشتریان در خرید تبلت ایسوس کمتر تردید به خود راه می‌دهند. با توجه به شناختی که از کمپانی ایسوس داریم٬ این شرکت به تولید محصولات با کیفیت٬ با دوام٬ خلاقانه و بسیار کارا شهرت دارد. تبلت‌های و گوشی‌های ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. قیمت گوشی و تبلت ایسوس نیز با توجه به مشخصات و امکانات محصولاتش مناسب است. ایسوس در تولید تبلت تاکید خود بر نوآوری را حفظ نموده و با تولید چند مدل تبلت تبدیل شونده یعنی Transformer Pad ها توانست نوع جدیدی از گجت‌های همراه را به بازار معرفی نماید. ایسوس علاوه بر تبلت‌های اندرویدی، مدل‌های مختلفی از تبلت ویندوزی را تولید می‌کند. تبلت‌های ویندوزی ایسوس عموما در سری ترانسفورمر پد جای می‌گیرند و گفتنی است که این تبلت‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند. نکته قابل توجه دیگر در گوشی و تبلت ایسوس استفاده از پردازنده اینتل است. هرچند که انتقاداتی به کارایی گجت‌های اندرویدی بکار برده از این چیپ‌ها وارد است، ولی محصولات ایسوس نشان داده‌اند پردازشگر اینتل نیز کارایی قابل قبولی در تبلت‌ها و گوشی‌های ایسوس ارایه کرده است.

لوگوی ایسوس

کمپانی ایسوس با نام کامل “شرکت رایانه‌ای ایسوس‌تک” از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات جانبی رایانه‌ای است. مرکز اصلی کمپانی ایسوس در شهر تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. عمده تولیدات شرکت ایسوس مادر بورد٬ سرور٬ کامپیوترهای شخصی٬ لپتاپ٬ ال سی دی٬ کارت ویدیویی و تجهیزات اینترنت پر سرعت هستند. این شرکت چند سالی است که وارد بازار تبلت و موبایل شده است. تبلت‌های ایسوس به کیفیت بالا و قیمت به صرفه معروفند. شرکت ایسوس توسط چهار مهندس کامپیوتر که کارمند شرکت “ایسر” بودند در اوایل دهه 90 تاسیس شد. نام ایسوس از از لفظ پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونانی) گرفته شده است. به دلیل اینکه مدیران ایسوس می‌خواستند در ترتیب الفبایی نام شرکت در اول بیاید، واژه ایسوس ASUS را انتخاب نمودند. درآمد ایسوس در سال 2013 بالغ بر 410 میلیارد دلار بوده است. سود حاصل از این درآمد 21 میلیارد دلار است. شرکت ایسوس حدود 21 هزار نفر کارمند دارد و محصولات تولیدی ایسوس در هر 5 قاره جهان به فروش می‌رسند.

شرکت ایسوس در اوایل ورود خود به بازار تبلت و موبایل یک محصول استثنایی تولید کرد. با همکاری شرکت گوگل٬ ایسوس اقدام به تولید تبلت نکسوس 7 نمود. سری نکسوس به گجت هایی اطلاق می‌شود که در هر ورژن، گوگل با همکاری یکی از سازندگان مطرح دنیای تبلت و موبایل تولید می‌کند.

امروز گزینه های خرید گوشی و تبلت ایسوس در بازار سری‌های زیر هستند:

تبلت ایسوس ممو پد ASUS MemO Pad

این سری از تبلت‌های ایسوس در آغاز شامل چند مدل متوسط بدون سیم کارت می‌شدند که گزینه‌های خوبی برای خرید تبلت ارزان قیمت به حساب می‌آیند. ایسوس روند تولید این تبلت‌ها را متوقف کرده است و امروزه تبلت‌های سری ممو پد ایسوس تبلت‌های میان رده خوبی هستند.

تبلت ایسوس فون پد ASUS FonePad

این سری از تبلت‌های ایسوس شامل چند مدل تبلت میان رده می‌شوند. مدل‌های موفق تبلت ایسوس مانند ASUS FE 170 و ASUS FE 375 در میان خوش قیمت‌های تبلت ایسوس به چشم می‌خورند.

گوشی ایسوس سری زن فون ASUS ZenFone

سری زن فون شامل مدل‌هایی از گوشی ایسوس می‌شود. محدوده قیمت گوشی ایسوس زن فون حدود 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان است. قیمت این گوشی‌ها با توجه به مشخصات و امکانات ارایه شده بسیار مناسب به نظر می‌رسد. گوشی ایسوس نیز با توجه به قیمت مناسب خود جای پای خود را در بازار گوشی موبایل به تدریج محکم می‌کند.

تبلت ایسوس ترنسفورمر پد ASUS Transformer Pad

تبلت ایسوس ترنسفورمر پد دستگاهی بین تبلت و لپتاپ است. این تبلت‌ها به همراه یک داکت کیبورد به فروش می‌رسند که با وصل شدن به داکت کیبرد می‌توان کارایی یک لپتاپ جمع و جور را از آنها گرفت. قیمت تبلت ، معادل قیمت تبلت‌های هم مشخصات دیگر برندها است و قیمت داکت به قیمت تبلت اضافه می‌گردد.

تبلت ایسوس ZenPad

ایسوس در ادامه موفقیت‌های گوشی‌های سری زنفون، اقدام به تولید تبلت‌هایی با همان فلسفه و تحت نام زن پد کرده است. تا بدین جای کار چند محصول از این سری عرضه شده‌اند که شامل هم محصولات ارزان قیمت و هم محصولات بالارده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *