مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی بولت

تصاویر و مشخصات منتشر شده از گوشی HTC Bolt

طبق شنیده‌ها، گوشی HTC Bolt به زودی معرفی رسمی خواهد شد. با اینکه حرف و حدیث‌ها پیرامون این گوشی از سال گذشته شروع شده بود، اما طراحی این گوشی کاملا از پرچمدار فعلی این کمپانی – HTC 10 – گرفته شده است. همچنین این گوشی با حذف جک 3.5 میلی‌متری هدست، اولین محصول HTC با این ویژگی خواهد بود. بدین ترتیب تایوانی‌ها نیز راه و رویه‌ای را که پیش‌تر موتورولا و اپل اتخاذ کرده بودند را در پیش خواهند گرفت.

تصویری که ماه پیش از این گوشی لو رفته بود نیز نبود جک 3.5mm را به خوبی نشان می‌داد. امروز نیز چند عکس جدید از این گوشی منتشر شده که مهر تایید دیگری بر این موضوع است. البته در کنار این تصاویر مشخصات اصلی اچ‌تی‌سی بولت نیز منتشر شده است.

طراحی گوشی اچ‌تی‌سی بولت

طبق ادعای یک منبع خبری ناشناس، گوشی اچ‌تی‌سی Bolt با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080p، دوربین پشتی 18MP با گشودگی لنز f/2.0، پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K، فلش دوگانه LED، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و صدای BoomSound در حالت استفاده از هدست طراحی شده است.

گوشی HTC Bolt فقط با یک اسپیکر که در کنار درگاه USB نوع C دیده می‌شود، همراه خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز طبق سنت اچ‌تی‌سی در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

قیمت گوشی اچ‌تی‌سی بولت

گفته می‌شود این گوشی با اندروید پیش‌فرض نوقا 7.0 روانه بازار می‌شود. البته در مورد قیمت گوشی و تاریخ عرضه آن هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست، اما گفته می‌شود عرضه این گوشی به شکل جهانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *