شایعات گوشی سامسونگ گلکسی اس 7

جدیدترین اخبار و شایعات سامسونگ گلکسی اس 7

با نزدیک شدن به سال 2016 اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ بیشتر از پیش به گوش می‌رسد. کمپانی سامسونگ که در سال جاری با معرفی و عرضه سری‌های مختلف از محصولات خود توانسته درصد قابل توجهی از بازار را بدست آورد، این روزها و بعد از معرفی نوت 5 که به نوعی آخرین پرچمدار سامسونگ در سال 2015 به حساب می‌آید، اکثر خبرهایش مربوط به پرچمدار آینده این کمپانی یعنی گلسی S7 می‌باشد. در ادامه با تبلت فون همراه باشد تا از جدیدترین اخبار مربوط به گوشی Galaxy S7 باخبر شوید.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به مانند اکثر پرچمداران قبلی که در نسخه‌های متفاوتی عرضه می‌کند، گلکسی اس 7 را نیز در سه نسخه که از لحاظ چیپست با هم تفاوت دارند وارد بازار کند. عرضه پرچمدار سامسونگ در سه نسخه متفاوت از نکات جالب این اخبار می‌باشد. طبق شایعات به نظر می‌رسد چیپست‌های اسنپدراگون 820 و اگزینوس 7422 که پیش‌تر حدس زده می‌شد در نوت 5 شاهد آن باشیم، به همراه اگزینوس 8890 در پرچمدار آینده سامسونگ به احتمال زیاد انجام وظایف پردازشی را بر عهده خواهند داشت.

در کنار این مسایل، پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی در دو نسخه رم نیز شنیده می‌شد که به نظر می‌رسد به حقیقت نخواهد پیوست. بدنه یکپارچه فلزی از دیگر شایعات موجود در مورد گوشی جدید سامسونگ می‌باشد که پس از وجود انتقادات بسیار بر پرچمداران قبلی به نظر می‌رسد به واقعیت نزدیک‌تر باشد. در پرچمدار سال جاری – گلکسی اس 6 – شاهد بودیم که سامسونگ روند استفاده از پلاستیک را به ترکیب فلز و شیشه تغییر داد. اکنون نیز امید می‌رود در سال آینده شاهد عرضه گلکسی S7 با بدنه تمام فلزی باشیم که می‌تواند توجه علاقمندان و منتقدان این برند را به خود جلب کند.

گوشی جدید سامسونگ با مدل‌های SM-G930 و SM-G935 وارد بازار خواهد شد که SM-G935 به نسخه با لبه‌های خمیده (Edge) این گوشی یعنی Samsung Galaxy S7 Edge اشاره دارد که در مورد پرچمداران پیشین این کمپانی نیز صادق می‌باشد.

از دیگر تغییراتی که به احتمال زیاد در Samsung S7 نسبت به پرجمداران قبلی شاهد خواهیم بود، تغییر استفاده از نمایش‌گرهای Corning خواهد بود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا از نسل جدید نمایشگرهای خود، Turtle Glass استفاده کند و به استفاده چند ساله خود از Gorilla Glass در پرچمداران خود پایان دهد.

ازدیگر شایعات موجود در مورد گوشی سامسونگ گلکسی اس 7، دوربین با سنسور 20 مگاپیگسلی می‌باشد. در کنار این مسایل به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا ایراد عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را در این گوشی برطرف نماید. این مشکل که به واسطه استفاده از حافظه UFS 2.0 برای پرچمداران قبلی سامسونگ به خاطر عدم تطابق سرعت پیش آمده بود، به نظر می‌رسد در گوشی جدید سامسونگ برطرف خواهد شد.

با وجود شایعات فراوان در مورد مشخصات، هنوز اخبار موثقی مبنی بر قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S7 منتشر نشده است. اما مطمئنا با نزدیک شدن به فوریه 2016 که پیش‌بینی می‌شود زمان عرضه اس 7 خواهد بود، اخبار زیادی در این مورد منتشر خواهد شد که می‌توانید از تبلت فون دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *