معرفی گوشی های ارزان قیمت زیر 500 هزار تومان

راهنمای خرید گوشی تا رنج قیمت 500 هزار تومان

در مقابل گوشی های هوشمند پرچمدار و گران قیمتی که قیمت برخی از آن ها به چند میلیون تومان نیز می رسد، گوشی های هوشمند ارزان قیمتی نیز در بازار وجود دارند که امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. گوشی های ارزان قیمتی که در این نوشته به معرفی و بیان نقاط قوت آن ها در مقابل یکدیگر می پردازیم، گوشی هایی مناسب، برای افرادی که از بسیاری از امکانات گوشی های هوشمند گران قیمت استفاده ای نمی کنند. در واقع این گروه از کاربران، به انجام کارهای روزمره مانند برقراری تماس های صوتی، ارسال پیام های کوتاه و اجرا برخی برنامه های نه چندان سنگین مانند پیام رسان ها در گوشی همراه خود بسنده می کنند. گروه دیگری که گوشی های همراه معرفی شده در این نوشته می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد، گروهی می باشد که به دنبال یک خرید گوشی ارزان قیمت به عنوان گوشی دوم خود می باشند تا به وسیله آن صرفا به برقراری تماس های صوتی و ارسال پیام های کوتاه بپردازد.

 

1- گوشی  Asus Zenfone Go 452KG

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون Go

ایسوس یکی از برندهایی می باشد که به تولید گوشی های با کیفیت و با قیمت مناسب مشهور شده است. گوشی Zenfone Go 452KG این شرکت با داشتن صفحه نمایشی 4.5 اینچی که باب میل تعداد بسیار زیادی از کاربران است، یک گزینه بسیار مناسب در این رده قیمتی محسوب می شود. پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان، خوش دست بودن و قابلیت حمل بسیار بالای این گوشی در کنار سخت افزارهایی که قادر به برطرف کردن نیازهای روزمره کاربران می باشد از جمله مشخصات این گوشی ایسوس به حساب می روند.

برخی مشخصات قابل توجه Zenfone Go 452KG:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن سبک 125 گرمی

·  دوربین 5 مگاپیکسلی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 64G

·  باتری 2070 میلی آمپر ساعت

 

2- گوشی TP-LINK Neffos C5

قیمت خرید گوشی موبایل تی پی-لینک Neffos C5 دو سیم کارت

تی پی لینک نیز از جمله برندهایی می باشد که گوشی هایی با قیمت مناسب روانه بازار می کند. هر چند شهرت این برند در مقایسه با ایسوس کمتر می باشد اما گوشی های تولیدی این برند نیز از کیفیت قابل قبولی بهره مند می باشند. از جمله مشخصات قابل توجهی که این گوشی ارزان قیمت با خود به همراه دارد می توان به صفحه نمایش 5 اینچ و با کیفیت این گوشی، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و دوربینی با کیفیت مناسب و قابل قبول اشاره کرد. حافظه رم 2GB و حافظه داخلی 16GB از دیگر مزیت های قابل توجه این گوشی در مقایسه با Zenfone Go 452KG به حساب می روند.

برخی مشخصات قابل توجه TP-LINK Neffos C5:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 141 گرمی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32GB

·  دوربین 8 مگاپیکسلی

·  پشتیبانی از شبکه 4G

·  باتری 2200 میلی آمپر ساعت

 

3-  گوشی TP-LINK C5L

قیمت خرید گوشی موبایل تی پی-لینک نفوس C5L TP601A دو سیم کارت

گوشی C5L تی پی لینک نسخه نسبتا ضعیف تر و در عین حال ارزان تر از گوشی C5 این شرکت می باشد. پشتیبانی از شبکه 3G و صفحه نمایش کوچکتر 4.5 اینچ را می توان از تفاوت های این گوشی با C5 نام برد. وزن سبک، قابلیت حمل بالا و پشتیبانی از دو سیم کارت از ویژگی های قابل توجه این گوشی محسوب می شوند.

برخی مشخصات قابل توجه TP-LINK Neffos C5L:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 153 گرمی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32GB

·  حافظه داخلی 8 گیگابایت

·  حافظه رم 1 گیگابایت

·  دوربین 8 مگاپیکسل

·  باتری 2000 میلی آمپر ساعت

 

4- گوشی Motorola Moto C

گوشی موبایل موتورولا موتو سی

گوشی Moto C بدون شک یکی از گزینه های خوب معرفی شده در این نوشته می باشد. Moto C در دو نسخه 3G و 4G عرضه شده است که نسخه 4G این گوشی از حافظه داخلی 16GB و نسخه 3G آن از حافظه داخلی 8GB بهره می برند. سیستم عامل Android 7.0 Nougat که به معنی بروز بودن این گوشی می باشد بارزترین مشخصه گوشی Moto C موتورولا محسوب می شود.

برخی مشخصات قابل توجه Motorola Moto C:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 154 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32GB

·  حافظه رم 1 گیگابایت

·  دوربین 5 مگاپیکسلی

·  باتری 2350 میلی آمپر ساعت

 

5- گوشی Motorola Moto C Plus

قیمت خرید گوشی موتورولا موتو سی پلاس

گوشی Moto C Plus با پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه پر سرعت 4G و همچنین حافظه داخلی 16GB یکی دیگر از گزینه های مناسب این لیست محسوب می شود. سیستم عامل بروز Android 7.0 Nougat و همچنین باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت از ویژگی هایی می باشند که Moto C Plus را در مقایسه با دیگر گوشی های این لیست متمایز می سازند.

برخی مشخصات قابل توجه Motorola Moto C Plus:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 162 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32GB

·  حافظه رم 2 گیگابایت

·  دوربین 8 مگاپیکسلی

 

6- گوشی Samsung Galaxy Grand Prime Plus

قیمت خرید گوشی موبایل سامسونگ گرند پرایم پلاس 2016

گوشی Grand Prime Plus نیز به واسطه برند معتبر سازنده اش و همچنین ویژگی های قابل قبولی که دارد، یکی از گوشی های مناسب در این محدوده قیمت به حساب می رود. گوشی های سامسونگ همواره از صفحه نمایش هایی با کیفیت بالا برخوردار بوده اند. Grand Prime Plus نیز از کیفیت صفحه نمایش به مراتب بهتری در مقایسه با رقبایش در این لیست بهره مند می باشد. در کنار این ویژگی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256GB، دیگر ویژگی جلب توجه کننده ای می باشد که این گوشی را از دیگر گزینه های این لیست متمایز می سازد. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه پر سرعت 4G و همچنین حافظه داخلی 8GB دیگر ویژگی های این گوشی به حساب می روند.

برخی مشخصات قابل توجه Samsung Galaxy Grand Prime Plus:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 160 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LCD

·  حافظه رم 1.5 گیگابایت

·  دوربین 8 مگاپیکسلی

·  باتری 2600 میلی آمپر ساعت

 

7- گوشی Huawei Y3 2017

قیمت خرید گوشی هواوی y3 نسخه 2017

گوشی Y3 2017 هواوی نیز مانند گوشی Moto C موتورولا در دو نسخه 3G و 4G عرضه شده است. البته میان دو نسخه از گوشی های Y3 2017 هیچ تفاوتی به جز پشتیبانی و عدم پشتیبانی از شبکه 4G وجود ندارد. Y3 2017 نیز مانند دیگر گوشی های این لیست از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و از حافظه داخلی 8GB بهره مند می باشد.

برخی مشخصات قابل توجه Huawei Y3 2017:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 175 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 128GB

·  حافظه رم 1 گیگابایت

·  دوربین 8 مگاپیکسلی

·  باتری 2200 میلی آمپر ساعت

 

8- Huawei Y5 2017

قیمت خرید گوشی هواوی Y5 2017

گوشی Y5 2017 هواوی نیز از گوشی های میان رده و ارزان قیمت مناسبی می باشد که در این لیست جای می گیرد. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه پر سرعت 4G، حافظه داخلی 16GB، دوربین 8MP با کیفیت مناسب و صفحه نمایش 5 اینچی LCD از جمله ویژگی های این گوشی میان رده محسوب می شوند.

برخی مشخصات قابل توجه Huawei Y5 2017:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 150 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچی

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 128GB

·  حافظه رم 2 گیگابایت

·  باتری 3000 میلی آمپر ساعت

 

9- گوشی Nokia 2

قیمت خرید گوشی نوکیا 2

گوشی Nokia 2 را شاید بتوان یکی از گوشی های جذاب و دوس داشتنی این لیست نام برد. دلیل این ویژگی نیز طراحی زیبا و برند Nokia این گوشی می باشد که پس از سال ها مجددا به بازار گوشی های هوشمند بازگشته است. جلب توجه کننده ترین ویژگی گوشی Nokia 2 را می توان باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعت این گوشی نام برد. در کنار این باتری قدرتمند، پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه پر سرعت 4G، حافظه داخلی 8 گیگابایت، بهره مندی از چیپست اسنپ دراگون با پردازنده چهار هسته، صفحه نمایش با کیفیت و سیستم عامل Android 7.1.1 Nougat از دیگر ویژگی های این گوشی محسوب می شوند.

برخی مشخصات قابل توجه Nokia 2:

·  جنس بدنه پلاستیکی

·  وزن 161 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچ LCD

·  پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 128GB

·  حافظه رم 1 گیگابایت

·  دوربین 8 مگاپیکسلی

 

10– Asus Zenfone Go ZB500KL

قیمت خرید قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون Go مدل ZB500KL

گوشی Zenfone Go ZB500KL آخرین گوشی از خانواده گوشی های سری Go ایسوس محسوب می شود. بارزترین ویژگی این گوشی را می توان دوربین 13MP قرار گرفته در پشت گوشی نام برد که این گوشی را مجهز به قدرتمند ترین و با کیفیت ترین دوربین در این لیست نیز می کند. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه پر سرعت 4G، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، چیپست اسنپ دراگون که مجهز به پردازنده ای چهار هسته می باشد و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256GB از ویژگی های دیگر این گوشی محسوب می شوند.

برخی مشخصات قابل توجه Asus Zenfone Go ZB500KL:

·  وزن 150 گرمی

·  صفحه نمایش 5 اینچ LCD

·  حافظه رم 2 گیگابایت

·  باتری 2600 میلی آمپر ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "راهنمای خرید گوشی تا رنج قیمت 500 هزار تومان"