راهنمای خرید تبلت 4G ساپورت زیر یک میلیون تومان

گزینه های خرید تبلت 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان

زیرساخت‌های اینترنت 4G کشورمان به موازات دیگر کشورها در حال پیشرفت و تکمیل شدن است. بطوری که دیگر کمتر کسی در حین خرید گوشی یا تبلت به پشتیبانی دستگاه مورد نظر خود از باندهای LTE بی‌توجه است. همین مساله بر کمپانی‌های سازنده این دستگاه‌ها نیز پوشیده نبوده و از سال 2015 اکثرا سعی بر این داشته‌اند که محصولات خود را با چنین قابلیت‌هایی هماهنگ کنند و یا حداقل محصولات جدیدشان را در دو نسخه 3G و 4G عرضه کنند.

امروزه به وفور می‌توان از بین صدها گوشی 4G ساپورت اقدام به انتخاب و خرید کرد. اما این مساله مخصوصا در تبلت‌های زیر یک میلیون کار چندان آسانی نخواهد بود. همانطور که می‌دانید اولا دامنه محصولات در تبلت‌ها بسیار کمتر از گوشی‌های هوشمند بوده و دوما این دستگاه‌ها بخاطر ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌شان با هزینه‌های بالاتری تولید می‌شوند. از همین رو قصد داریم گزینه‌های خرید تبلت 4G ساپورت زیر یک میلیون تومان به تفکیک برند که برای تهیه‌شان در این مقطع زمانی با مشکلی مواجه نخواهید شد را معرفی کنیم. با تبلت‌فون همراه باشید.

تبلت‌های ایسوس 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان

کمپانی ایسوس قبل از اینکه با عرضه گوشی‌های زنفون به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد، یکی از بزرگترین کمپانی‌های سازنده تبلت بود. تبلت‌های ایسوس سری FonePad، MemoPad و TransformerPad از موفق‌ترین تبلت‌های این کمپانی محسوب می‌شدند، اما پس از استقبالات فراوان از گوشی‌های زنفون، این کمپانی به فکر طراحی سری جدیدی از تبلت‌هایش با پیشوند Zen برآمد. تبلت‌های سری ZenPad که جدیدترین محصولات این کمپانی در این دسته می‌باشند، اکثر با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G طراحی شده‌اند.

تبلت Asus ZenPad 8.0 Z380KL

اینفوگرافی تبلت ایسوس زنپد 8 اینچی Z380KL

این تبلت با دارا بودن تک اسلات سیم‌کارت (میکرو سیم) و پشتیبانی از باندهای LTE کت 4 می‌تواند یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های خرید تبلت 4G ساپورت باشد. علاوه بر این، این تبلت دارای مشخصات فنی بسیار مناسبی می‌باشد. صفحه‌نمایش 8 اینچی با وضوح 1280×800، چیپست اسنپ‌دراگون 410، حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی، دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی و باتری 4,000 میلی‌آمپری باعث می‌شود تبلت ایسوس زنپد مدل Z380KL جواب‌گوی بسیاری از نیازهای کاربران کانند وبگردی، مطالعه و اجرای بازی‌های سبک باشد.

تبلت Asus ZenPad 10 Z300CL

اینفوگرافی تبلت ایسوس زنپد 10 اینچی Z300CL

تبلت‌های 10 اینچی کمی پیدا می‌شوند که دارای قیمت خرید زیر یک میلیون باشند، چه برسد به اینکه از باندهای 4G نیز پشتیبانی کنند. تبلت Asus Zenpad 10 Z300CL یکی از همین محصولات می‌باشد. از مشخصات اصلی این تبلت می‌توان به صفحه‌نمایش 10 اینچی با وضوح 1280×800، تراشه اینتل اتم Z3560، بخش حافظه 2/32 گیگابایتی، دوربین اصلی 5MP و سلفی 2MP و باتری 18Wh اشاره کرد. صفحه‌نمایش بزرگتر و چیپست قوی‌تر باعث شده که قیمت خرید این تبلت از نسخه 8 اینچی‌اش به مراتب بیشتر باشد. باید یادآور شویم که این تبلت در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که تنها نسخه Z300CL آن از باندهای LTE پشتیبانی می‌کند.

تبلت‌های سامسونگ 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان

سامسونگ نیز ید طولانی در تولید تبلت دارد و تنوع محصولی آن کمتر از محصولات ایسوس نیست. البته باید اعتراف کنیم که محصولات این کمپانی کره‌ای از دیگر کمپانی‌های آسیایی قیمت خرید بالاتری دارند، اما تجربه نشان داده که همواره خرید این محصولات سامسونگ ارزش خرید با اختلاف قیمت بیشتر نسبت به دیگر محصولات را داشته است. سامسونگ نیز همسو با رشد زیرساخت‌های ارتباطی اقدام به طراحی تبلت‌هایی با قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE کرده است. تبلت‌های سامسونگ از سال 2015 اغلب در سه نسخه وای‌فای، 3G و 4G عرضه می‌شوند.

تبلت Samsung Galaxy Tab A 8.0 SM-T355

اینفوگرافی تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 8 اینچی SM-T355

این تبلت در دو نسخه وای‌فای و 4G عرضه می‌شود که نسخه وای‌فای با شماره محصول SM-T350 و نسخه 4G با شماره SM-T355 شناخته می‌شود. تبلت Galaxy Tab A 8.0 نسخه 4G دارای یک اسلات میکرو سیم بوده و قادر است از باندهای LTE کت 4 پشتیبانی کند. صفحه‌نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1024×768، پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات microSD، سنسور 5MP برای دوربین اصلی و 2MP برای دوربین جلویی و باتری 4,200mAh از دیگر مشخصات این دستگاه 8 اینچی می‌باشند.

تبلت Samsung Galaxy Tab A 9.7

اینفوگرافی تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 9.7 اینچی SM-T555

اگر به دنبال تبلت 10 اینچی با قابلیت پشتیبانی از باندهای 4G از محصولات سامسونگ هستید، این تبلت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 9.7 از لحاظ مشخصات فنی چندان تفاوتی با نسخه 8 اینچی‌اش ندارد. چیپست اسنپ‌دراگون 410 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم عهده‌دار عملیات پردازشی این تبلت می‌باشند. پنل 9.7 اینچی دستگاه از نوع TFT بوده و با وضوح تصویر 1024×768 کیفیت تقریبا مناسبی برای نمایش تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 16 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه بوده و می‌توان با نصب کارت‌های microSD این فضا را تا 128+16 گیگ افزایش داد. پشتیبانی از باندهای LTE کت، وای‌فای دو بانده، دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی، اندروید آبنبات چوبی 5.0، ظرفیت باتری 6,000mAh و سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ از دیگر مشخصات قابل توجه این تبلت می‌باشند.

تبلت‌های لنوو 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان

لنوو از دیگر پیشکسوتان دنیای تبلت‌ها می‌باشد که محصولات آن همواره به وفور در بازار ایران نیز یافت می‌شوند. تبلت‌های سری IdeaTab از اولین محصولات این کمپانی بودند که بخاطر قیمت خرید بسیار پایین و کیفیت مناسب‌شان به محبوب‌ترین محصولات در حوزه تبلت تبدیل شدند. اما این سری از تبلت‌ها از باندهای LTE پشتیبانی نمی‌کردند و مدت زمانی می‌شوند که لنوو خط تولید این تبلت‌ها را تعطیل کرده است. حال تبلت‌های لنوو تب 2 و اخیرا 3 جای این محصولات را به خوبی پر کردند. تبلت‌های لنوو تب 2 در اندازه‌ها و فناوری‌های ارتباطی مختلفی عرضه می‌شوند که در این میان می‌توان مواردی را پیدا کرد که قادر به پشتیبانی از باندهای LTE هستند.

تبلت Lenovo Tab 2 A8-50LC

اینفوگرافی تبلت لنوو Tab 2 A8 نسخه LTE

در بین تمامی تبلت‌هایی که در این نوشتار به معرفی آنها پرداخته‌ایم، تبلت لنوو Tab 2 A8 ارزان‌قیمت‌ترین گزینه برای خرید تبلت 4G ساپورت می‌باشد. پردازنده 4 هسته‌ای با 1 گیگابایت حافظه رم برای کاربری‌های روزمره می‌تواند قدرت پردازشی کافی تولید کند، اما نباید انتظارهای بیشتری از این سیستم داشته باشید. صفحه‌نمایش این دستگاه با بزرگی 8 اینچ، از نوع IPS بوده و با وضوح 1280×800 می‌تواند تصاویر با کیفیتی به نمایش بگذارد. در مورد امکانات ارتباطی این تبلت می‌توان دو اسلات میکرو سیم با قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE برای اسلات اول، وای‌فای a/b/g/n، بلوتوث 4.0 و پورت microUSB نسخه 2.0 را نام برد. همچنین این تبلت دارای سنسورهای 5MP و 2MP به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی می‌باشد. و در آخر اینکه ظرفیت باتری برابر با 4,200mAh بوده و این باتری می‌تواند به مدت 696 ساعت انرژی دستگاه را در حالت آماده‌باش تامین کند.

 تبلت Lenovo Yoga Tablet 2 8.0 830L

اینفوگرافی تبلت لنوو یوگا تبلت 2 8 اینچی مدل 830L

تبلت‌های سری یوگای لنوو برخلاف سری Tab و IdeaTab محصولات میان‌رده و گاها بالارده این کمپانی می‌باشند. این تبلت‌ها همچنین به طراحی منحصر بفردشان از نظر شکل و شمایل معروف هستند. مدل 8 اینچی تبلت لنوو یوگای 2 در نسخه‌های وای‌فای و 4G عرضه می‌شود که نسخه 830L همان مدل 4G ساپورت می‌باشد. این تبلت با وجود اینکه از محصولات 2014 لنوو می‌باشد، قادر است از باندهای LTE پشتیبانی کند. کیفیت صفحه‌نمایش 8 اینچی این محصول با رزولوشن 1080p و تراکم پیکسلی 283ppi  از بسیاری از هم‌رده‌های خود بالاتر می‌باشد. لنوو در این محصول خود از تراشه‌های اینتل اتم – Z3745 – استفاده کرده که به همراه حافظه رم 2 گیگابایتی می‌تواند قدرت پردازشی قابل قبولی در اختیار دستگاه قرار دهد. دوربین اصلی دارای سنسور 8MP و جلویی دارای سنسور 1MP می‌باشد. در مورد دیگر امکانات و مشخصات این تبلت می‌توان به وای‌فای دو بانده a/b/g/n، اندروید پیش‌نصب شده کیت‌کت 4.4 با قابلیت بروز رسانی به اندروید آبنبات چوبی، اسپیکرهای استریو به همراه تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس و باتری 6,400mAh اشاره کرد.

تبلت Lenovo Tab 2 A10-70

اینفوگرافی تبلت لنوو Tab 2 A10-70L

نسخه 10 اینچی تبلت‌های لنوو Tab2 نسبت به نسخه‌های 7 و 8 اینچی با سخت‌افزاری بهتری طراحی شده است. تبلت لنوو Tab 2 A10 نیز در دو نسخه وای‌فای و 4G عرضه می‌شود که نسخه 4G با شماره محصول A10-70L شناخته می‌شود. این تبلت دارای پنل 10.1 اینچی از نوع IPS-LCD بوده و دارای وضوح 1080p می‌باشد. چیپست مدیاتک MT8732 به چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی در ترکیب با حافظه رم 2 گیگابایتی تامین کننده قدرت پردازشی این دستگاه می‌باشد. 16 گیگابایت نیز ظرفیت حافظه داخلی تبلت لنوو Tab 2 A10 می‌باشد که می‌توان با نصب کارت‌های microSD این فضا را ارتقا داد. بخش دوربین از سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ظرفیت باتری این دستگاه 10 اینچی برابر با 7,000mAh می‌باشد.

تبلت‌های هواوی 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان

اصلی‌ترین تمرکز هواوی در تولید محصولات دیجیتالی منعطف به گوشی‌های هوشمند می‌باشد و شاید شمار تبلت‌های این کمپانی بیشتر از 20 عدد نباشد. با همه این وجود هواوی به خوبی توانسته با همین تعداد کم نظر بسیاری از خریداران تبلت را به خود جلب کند. سری تبلت‌های مدیاپد هواوی جدیدترین خط تولید این کمپانی در این دسته می‌باشند که در دسته محصولات میان‌رده و بالارده دسته‌بندی می‌شوند.

تبلت Huawei MediaPad M2 8

اینفوگرافی تبلت هواوی مدیاپد ام 2 مدل 801L

چنانکه به دنبال خرید تبلت 4G ساپورت با مشخصات بالایی می‌باشید، تبلت هواوی مدیاپد M2 می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این تبلت دارای صفحه‌نمایش 8 اینچی با وضوح FullHD می‌باشد. هواوی از چیپست بالارده خود – Kirin 930 – به همراه 2 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده که به مراتب می‌تواند از بسیاری از گزینه‌های گفته شده قدرت پردازشی بیشتری در اختیار دستگاه قرار دهد. این تبلت دارای یک اسلات میکروسیم می‌باشد که می‌تواند از باندهای LTE کت 4 پشتیبانی کند. وای‌فای دو بانده a/b/g/n/ac، اندروید آبنبات چوبی 5.1 به همراه رابط کاربری EMUI نسخه 3.1، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی و باتری 4,800mAh از اصلی‌ترین مشخصات این تبلت میان‌رده رو به بالا می‌باشند.

همچنین می‌توانید از مطالب مرتبط زیر نیز استفاده کنید:

در خرید تبلت چه نکاتی مهم است؟

تکامل نسل های ارتباطی در گوشی‌های موبایل

بهترین گوشی های 4G ساپورت ارزان‌قیمت

شهرهای تحت پوشش اینترنت همراه نسل چهارم – 4G

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "گزینه های خرید تبلت 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان"