شایعه های گوشی هواوی پی 9 مکس

اطلاعات گوشی Huawei P9max در بنچمارک انتوتو ثبت شد

با نزدیک شدن با پایان سال 2015، سرعت شایعه‌های موجود درباره گوشی Huawei P9max بیشتر می‌شود. در واقع این گوشی با شماره کد P950S امروز در پایگاه داده بنچمارک انتوتو ثبت شده است. نسل قبلی این گوشی که Huawei P8max نام دارد، دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.8 اینچی با رزولوشن FullHD می‌باشد، اما به نظر می‌رسد این اطلاعات برای این گوشی کمی متفاوت خواهد بود.

بنچمارک انتوتو 5 ثبت شده برای گوشی هواوی P9max

بنچمارک ثبت شده از گوشی هواوی P9 مکس نشان می‌دهد این گوشی دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 2560×1600 است. از این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که نسبت ابعاد صفحه آن برابر با 10:16 است. همچنین اندازه صفحه نمایش نیز کوچکتر شده و برابر با 6.2 اینچ است. البته همانطور که تجربه نیز نشان می‌دهد، ممکن است این اطلاعات اشتباه نیز باشد.

به هر حال، گوشی Huawei P9max به چیپست جدید هواوی یعنی کرین 950 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. امتیاز ثبت شده برای بخش چیپست این گوشی با امتیازهایی که در سایر دستگاه‌هایی که از K950 استفاده کرده‌اند پایین‌تر است. پس می‌توان گفت که دستگاهی که در این بنچمارک ثبت شده است، نسخه اولیه هواوی پی 9 مکس است. همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، این گوشی از سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0 برخوردار است.

و در آخر اینکه سری گوشی‌های هواوی P9 مجهز به دو دوربین پشتی خواهند بود، اما متاسفانه اطلاعات دقیق و کاملی در اینباره در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *