لوگوی روی گوشی هواوی

تصاویر نسخه اولیه و مشخصات گوشی Huawei P10 منتشر شد

گوشی Huawei P9 یک موفقیت تمام عیار برای سازنده‌هایش محسوب می‌شود. فروش تقریبی 9 میلیون از این دستگاه در عرض 7 ماه خود گواه بر این ادعا می‌باشد. حال با نزدیک شدن به عرضه پرچمدار بعدی هواوی از سری گوشی‌های P، شایعاتی درباره گوشی Huawei P10 به گوش می‌رسد. مطمئنن هواوی به دلیل موفقیت‌های پرچمدار فعلی‌اش در طراحی این گوشی وسواس بیشتری به خرج خواهد داد.

تصویر نسخه اولیه گوشی هواوی پی 10

امروز در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری از نسخه اولیه هواوی پی 10 منتشر شده است که تا حدودی به واقعیت نزدیک است. اولین نکته‌ای که با مشاهده این دو عکس به ذهن‌مان خطور می‌کند، نبود سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی است. همانطور که می‌دانید هواوی تا به حال تمامی سنسورهای اثر انگشت بکار گرفته در محصولاتش را در قاب پشتی آنها تعبیه کرده است. به احتمال قوی هواوی قصد دارد مانند سامسونگ این حسگر را در ترکیب با دکمه خانه فیزیکی بکار گیرد. وجود دو دوربین پشتی در این تصویر قاب پشتی گوشی می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به محصولات این برند باشد. دو دوربین پشتی لایکا در گوشی هواوی P9 تجربه کاربری خوبی برای کاربرانش توانسته فراهم کند و تداوم این کیفیت می‌تواند فاکتور مهمی در موفقیت پرچمدار بعدی هواوی باشد.

تصویر نسخه اولیه گوشی هواوی پی 10

در کنار این دو تصویر درباره مشخصات اصلی گوشی نیز مطالبی منتشر شده است. بر اساس همین مطالب، پی 10 با نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح QHD، تراشه کایرین 960 و یا احتمالا 965، 4GB رم و 64GB حافظه داخلی برای نسخه پایه و 6GB رم و 128GB حافظه داخلی برای نسخه بالارده‌تر طراحی عرضه خواهد شد. در مورد قیمت گوشی هواوی P10 نیز با وجه تشابه‌های زیاد مشخصات فنی آن در مقایسه با Huawei Mate 9 احتمالا با قیمت مشابه Mate9 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *