مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پرو

درز مشخصات فنی گوشی سامسونگ Galaxy J7 Pro

گوشی سامسونگ گلکسی J7 Pro یکی از محصولات اقتصادی سامسونگ در سال 2017 خواهد بود که به تازگی اطلاعاتی درباره آن از طریق پروفایل یکی از مدیران سامسونگ لو رفته است. با وجود اینکه برخی بخش‌های فنی این گوشی سامسونگ تغییرات اساسی داشته‌اند، اما می‌توان بزرگ‌ترین تغییر رخ داده را در افزایش اندازه صفحه‌نمایش دید. بدین شکل که گوشی Galaxy J7 Pro مانند گوشی‌های پرچمدار قلم‌دار سامسونگ با نمایشگر 5.7 اینچی عرضه خواهد شد. البته وضوح تصویر این نمایشگر برابر با 1080p خواهد بود.

برخلاف دیگر نسخه‌های J7، گفته می‌شود سامسونگ در این محصولش قصد دارد از تراشه‌های مدیاتک استفاده کند. تراشه مدیاتک MT6757 که به Helio P20 نیز شهرت دارد، با دارا بودن 8 هسته Cortex-A53 با کلاک 2.3 و 1.7 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی T880MP2 عهده‌دار عملیات پردازشی این گوشی خواهد بود. حافظه رم 3GB و حافظه داخلی 32GB است. بخش دوربین نیز با مشخصات جالبی همراه است. دو سنسور 13MP با گشایش لنز f/1.9 مطمئنا تجربه کاربری لذت‌بخشی هم در بخش دوربین پشتی و هم سلفی رقم خواهد زد.

شماره محصول گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پرو

سنسور اثر انگشت که از نسخه J7 Prime وارد لیست مشخصات این سری از گوشی‌های سامسونگ شده است، در این گوشی نیز بکار گرفته خواهد شد. همچنین طبق همین اطلاعات گوشی مورد بحث‌مان با شماره محصول SM-J700F عرضه خواهد شد. درباره قیمت گوشی و تاریخ عرضه آن به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC مطالب بیشتری خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *