لوگوی کمپانی سامسونگ

عرضه گوشی سامسونگ Galaxy J3 با ارتقای چشمگیر

با وجود اینکه محصول جدید خانواده گلکسی J با نام گلکسی J2 به تازگی معرفی شده، حال به نظر می‌رسد باید منتظر J3 نیز باشیم. دو گوشی اول این سری از گوشی‌های سامسونگ، یعنی J1 و J2 جزو گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی بودند و J5 نیز یک گوشی میان‌رده خوب. حال به نظر می‌رسد گوشی J3 محصولی میان‌رده رو به پایین که در دیتابیس‌های بنچمارک گیک‌بنح نیز مشاهده شده به زودی معرفی شود.

طبق اخبار منتشر شده این محصول بر خلاف گوشی J1 و J2 که صفحه نمایش‌های کوچک‌تر از 5 اینچ با رزولوشن‌های کمتر از HD دارند، با پنل 5.0 اینچی با رزولوشن HD عرضه خواهد شد. چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 با چهار هسته Cortex-A53 در کنار حافظه رم یک گیگابایتی گزینه‌های پردازشی پیش‌بینی شده می‌باشند. همچنین گفته می‌شود حافظه داخلی این گوشی دارای ظرفیت قابل ارتقای 8 گیگابایتی خواهد بود.

در مورد دوربین نیز باید بگوییم که بعد از اینکه J1 و J2 با دوربین‌های 5 مگاپیکسلی عرضه شدند، حدس زده می‌شود این گوشی با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با رزولوشن 1080p رونمایی خواهد شد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با کیفیت 720p از دیگر مشخصات این محصول خواهد بود.

با در نظر گرفتن قیمت‌های بسیار مناسب محصولات گلکسی J و وجود فاصله قیمتی قابل توجه بین J1/J2 با گلکسی J5، پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشی Samsung Galaxy J3 چیزی میان این بازه قیمتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "عرضه گوشی سامسونگ Galaxy J3 با ارتقای چشمگیر"