قیمت گوشی لنوو زوک زد وان نسخه بلوط

معرفی نسخه جدیدی از گوشی Lenovo Zuk Z1 Oak Edition

کمپانی لنوو با همکاری استارت‌‌آپ زوک ماه آگوست از گوشی جدیدی با برند Lenovo Zuk با نام Z1 رونمایی کرد. همچنین این گوشی هفته پیش در خاورمیانه عرضه و در اروپا نیز معرفی شد. امروز نیز این شرکت چینی نسخه جدیدی از این گوشی با قاب پشتی ساخته شده از بلوط را معرفی کرد. به گفته خود لنوو، بلوط‌های استفاده شده در این گوشی از آمریکا و منطقه آپالاشیا وارد شده‌اند. به نظر می‌رسد لنوو اصرار زیادی برای نشان دادن کیفیت این قاب پشتی و فِیک نبودن جنس آن دارد. به غیر از قاب پشتی هیچ تغییری در گوشی لنوو زوک زد 1 نسخه بلوط اتفاق نیفتاده است.

گوشی مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 401ppi می‌باشد. چیپست بکار گرفته شده اسنپ‌دراگون 801 می‌باشد (همان تراشه‌ای که جدیدا در گوشی OnePlus X نیز مشاهده کردیم). چهار هسته 2.5 گیگاهرتزی با پردازنده گرافیکی آدرنو 330 از مشخصات این چیپ می‌باشند. 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی غیر قابل ارتقا از مشخصات بخش مموری دستگاه می‌باشند.

قیمت گوشی لنوو زوک زد وان نسخه بلوط

13 مگاپیکسل دوربین اصلی با قابلیت OIS و 8 مگاپیکسل دوربین سلفی، عملکرد قابل قبولی در قسمت دوربین برای این گوشی زوک زد وان رقم می‌زنند. سنسور اثر انگشت، باتری فوق‌العاده 4100mAh و سیستم عامل سیانوژن 12 بر پایه اندروید آبنبات چوبی 5.1 از دیگر ویژگی‌های این گوشی لنوو می‌باشند.

و در آخر اینکه قیمت گوشی لنوو Zuk Z1 Oak Edition از قرار معلوم 283 دلار اعلام شده است که این میزان با قیمت اعلام شده برای نسخه معمولی فقط 15 دلار اختلاف قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *