لوگوی کمپانی اچ تی سی

گوشی HTC One X9 پرچمدار بعدی تایوانی‌ها با دوربین 23 مگاپیکسلی

تنها بعد از گذشت یک ماه از عرضه گوشی بالارده HTC One A9 حال شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی قدرتمندتر دیگری از تایوانی‌ها شنیده می‌شود. طبق همین شایعات، اینبار اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچمدار جدیدش را با مشخصات فنی بالاتری معرفی کند. این گوشی که گفته می‌شود HTC One X9 نام دارد، با شماره کد E56 عرضه خواهد شد.

گوشی اچ تی سی وان ایکس 9

از لحظات مشخصات، چیپست اسنپ‌دراگون 820 که تا دو ماه دیگر عرضه خواهد شد یا پرچمدار بعدی چیپست‌های مدیاتک، یعنی چیپست ده هسته‌ای Heilo X20 دو گزینه محتمل برای تامین قدرت پردازشی گوشی اچ‌تی‌سی وان ایکس 9 می‌باشند.

حافظه رم 4 گیگابایتی به همراه داخلی 64/128 گیگابایتی نسخه بالارده این گوشی خواهد بود. نسخه ارزان قیمت‌تر آن مجهز به رم 3 و داخلی 32 گیگابایتی خواهد بود. گفته می‌شود دو سنسور 23 و 4 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی این دستگاه استفاده خواهد شد که در صورت صحت این خبر، اولین بار خواهد بود که شاهد استفاده از دوربین‌های 20 و  بالای 20 مگاپیکسلی در گوشی‌های htc خواهیم بود. بدنه یکپارچه فلزی، اسپیکرهای HTC BoomSound، باتری 3500mAh و صفحه نمایش 2K از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی خواهند بود.

جالب‌ترین و آخرین نکته در مورد این شایعه، قیمت اعلام شده برای این دستگاه است. طبق همین خبر قیمت گوشی HTC One X9 برابر با 470 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *