Anker PowerCore 20100

شارژر همراه 20100 میلی آمپر ساعت انکر

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی شارژر همراه 20100 میلی آمپر ساعت انکر

انکر همواره یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای فعال در حوزه لوازم جانبی می باشد که به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت معروف است. پاور بانک PowerCore این برند با ظرفیت بالای 20100 میلی آمپر ساعت، قابلیت شارژ دو دستگاه به طور همزمان را نیز دارد. در واقع مجهز بودن این پاور بانک قدرتمند به دو درگاه USB می باشد که امکان شارژ دو دستگاه مختلف را در سریع ترین زمان ممکن برای این پاور بانک به ارمغان می آورد. با توجه به شدت جریان خروجی 2.4 آمپر این محصول، پاوربانک PowerCore قابلیت شارژ تمامی گوشی های همراه و تبلت ها و همچنین برخی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین ها و پخش کننده های موسیقی را نیز خواهد داشت.

مجهز بودن این پاور بانک به فناوری های Power IQ و همچنین VoltageBoost، امکان شارژ شدن دستگاه های متصل به این پاوربانک را در کوتاه ترین زمان نیز ممکن می کند که برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد.  پاور بانک PowerCore علاوه بر وزن مناسب 356 گرمی خود، از ابعاد مناسبی نیز بهره مند می باشد. طول این پاور بانک برابر با 160 میلی میتر، عرض آن برابر با 58 میلی متر و در نهایت ارتفاعش نیز برابر با 22 میلی متر می باشد.

ابعاد و وزن مناسب و همچنین ظرفیت بالای این پاوربانک، PowerCore را به گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی تبدیل می کند که قصد یک بار شارژ کردن پاور بانک و چندین مرتبه استفاده از آن را دارند. پاوربانکی که به واسطه وزن و ابعاد مناسبش از قابلیت حمل بالایی نیز بهره مند می باشد.

مشخصات فنی شارژر همراه 20100 میلی آمپر ساعت انکر

ابعاد
22 × 58 × 166 ميلي‌متر
وزن
356 گرم
ظرفیت
20100 میلی آمپر ساعت
ولتاژ و شدت جریان ورودی
5 ولت/2 آمپر
ولتاژ و شدت جریان خروجی
5 ولت/2.4 آمپر
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
ویژگی ها
مجهز به فناوریvoltageBoost به منظور تشخیص اتوماتیک طول و مقاومت کابل
مجهز به فناوری شارژ سریع PowerIQ
مجهز به فناوری Multiprotect جهت شارژ ایمن
قابلیت شارژ دو دستگاه بصورت همزمان
مجهز به بیش از 10 پروتکل حفاظتی برای افزایش بازده دستگاه

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از شارژر همراه 20100 میلی آمپر ساعت انکر به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *