ASUS VivoWatch Charger

داکت و شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی داکت و شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch

شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch

ساعت های هوشمند به یکی از گجت های پوشیدنی بسیار محبوب تبدیل شده اند و این امر فراگیر شدن آن ها را نیز در پی داشته است. با توجه به فراگیر شدن این گجت های پوشیدنی و همچنین افزایش تقاضا برای آن ها، تولید لوازم جانبی ساعت نیز (مانند بندها، محافظ صفحه، شارژر و …) افزایش یافته و به کاربران این گجت ها عرضه می شود. یکی از این لوازم جانبی، چنانچه که گفته شد، شارژرهای ساعت های هوشمند می باشند که به طور کلی در دو نوع تولید می شوند. نوع اول این شارژرها به کمک درگاهی که در ساعت یا بند هوشمند تعبیه شده است و از طریق متصل شدن به این درگاه، گجت پوشیدنی را شارژ می نماید و نوع دوم بدون نیاز به برقراری اتصال از طریق سیم و صرفا از طریق قرار گرفتن ساعت هوشمند روی داکت شارژر، ساعت هوشمند را شارژ می نماید. البته برای استفاده از نوع دوم و به عبارتی دیگر نوع بی سیم این شارژرها، خود گجت پوشیدنی نیز باید از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نماید.

یکی از نکاتی که در مورد ساعت های هوشمند و به طور کلی گجت های پوشیدنی وجود دارد این است که سرعت پیشرفت تکنولوژی و قابلیت های آن ها در مقایسه با گوشی های هوشمند بسیار پایین تر است. در نتیجه این امر، هر سال شاهد رونمایی از مدلی جدیدتر از این گجت های پوشیدنی نمی باشیم و حتی چنان چه برندهای معتبر و معروف نیز اقدام به تولید و عرضه نسخه هایی جدیدتر از گجت های پوشیدنی خود نمایند، نسخه جدید آن ها فاقد تفاوت های قابل توجه و جذابی می باشد که ارزش پرداخت هزینه ای بالاتر را داشته باشد. در نتیجه این اتفاق، عمر استفاده از این گجت های پوشیدنی نیز در مقایسه با گوشی های هوشمند، در حال حاضر بیشتر می باشد. بنابراین، به نظر می رسد چنان چه در طول مدت استفاده از این گجت های پوشیدنی، هر گونه مشکلی برای شارژر آن ها رخ دهد، بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای کاربران، خرید شارژرهای ساعت های هوشمند باشد، شارژرهایی که از کیفیت بسیار خوبی بهره مند بوده و قادر به شارژ کردن ساعت هوشمند شما در کمترین زمان ممکن نیز هستند.

یکی از انواع شارژرهایی که برای مدل های مختلف ساعت های هوشمند تولید شده، شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch است که فقط برای این ساعت هوشمند می باشد و قابلیت شارژ ساعت های هوشمند دیگر را ندارد. در بسته بندی این محصول یک عدد داک و یک عدد کابل رابط موجود است. شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch به گونه ای طراحی شده که شارژ ساعت هوشمند را به راحتی برای کاربر ممکن می کند. داک شارژر به قسمت پشت ساعت هوشمند چسبیده و رابط micro USB نیز به درگاه داک متصل می شود. طرف دیگر کابل یک رابط USB می باشد که با متصل کردن آن به لپ تاپ یا پاوربانک به راحتی می توان عملیات شارژ ساعت هوشمند را آغاز کرد. به خاطر اندازه بسیار مناسب و وزن کم شارژر، کاربر می تواند بدون هرگونه مزاحمتی همه جا آن را همراه داشته باشد و در مواقع نیاز به راحتی از آن استفاده کند. شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch شارژری بسیار با کیفیت می باشد که در صورت خراب شدن شارژر ساعتتان می توانید از این مدل استفاده کنید. با خرید شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch می توانید با خیالی آسوده و به سادگی اقدام به شارژ ساعت هوشمند خود نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از داکت و شارژر ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *