HandsFree Awei A960 BL

هندزفری Awei مدل A960 BL

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی هندزفری Awei مدل A960 BL

شرکت Awei یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید گجت های مرتبط با پخش موسیقی می باشد. کیفیت و تنوع بسیار بالا در کنار قیمت بسیار مناسبی که Awei برای محصولات تولیدی خود در نظر می گیرد از ویژگی های بسیار بارز و جلب توجه کننده محصولات Awei می باشد.

در سال های اخیر و پس از رونمایی و عرضه ایرپاد توسط اپل، هندرفری های بی سیم بسیار زیادی توسط شرکت های مختلف تولید شدند که به کمک بلوتوث به گوشی همراه یا دیوایس های دیگر کاربر متصل شده و گوش دادن به موسیقی یا پاسخ دادن به تماس ها را به شکل بسیار راحت تر و کاربر پسند تری برای کاربران امکان پذیر می کردند. هندرفری مدل Awei A960BL یکی از هندزفری های شرکت Awei می باشد که به کمک بلوتوث با دیوایس مورد نظر کاربر ارتباط برقرار می کند. A960BL با تمامی دیوایس های اندروید یا iOS که نسخه بلوتوث آن ها 4.0 یا بالاتر باشد قابلیت برقراری ارتباط داشته و تا فاصله 10 متری با دیوایس متصل شده نیز ارتباط خود را حفظ می کند. بهره مندی از فناوری حذف نویز و صداهای مزاحم هنگام مکالمه و کیفیت بالای صدا از دیگر ویژگی های این هندزفری به حساب می روند. در واقع فناوری CVC6.0 با تشخیص صدای کاربر و صداهای دیگر محیط، صدای کاربر را به گوش طرف دیگر مکالمه رسانده و صداهای مزاحم محیط را حذف می نماید. دکمه هایی که این هندزفری به آن ها مجهز شده است، قابلیت های پاسخ دادن به تماس دریافتی، رد کردن تماس دریافتی، اتمام تماس، تنطیم حجم صدای پخش شده از هندزفری، پخش یا توقف آهنگ و در نهایت عوض کردن آهنگ در حال پخش را برای کاربر ممکن می کند. A960BL به دو ساعت و سی دقیقه زمان برای شارژ شدن کامل نیاز دارد و با یک بار شارژ شدن به صورت کامل، قابلیت 6 ساعت مکالمه مداوم را برای کاربر خود به ارمغان می آورد.

در کنار امکانات قابل توجه و کیفیت صدا بسیار خوب و قابل قبول این هندرفری، قیمت بسیار مناسبی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، Awei A960BL را به گزینه ای بسیار مناسب در میان هندزفری هایی که با بلوتوث به دیوایس های دیگر متصل می شوند تبدیل می کند. در نهایت می توان ادعا کرد که Awei A960BL محصولی با ارزش خرید بسیار بالا می باشد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از هندزفری Awei مدل A960 BL به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *