Harman Kardon SoundSticks Wireless Bluetooth

اسپیکر بی سیم هارمن کاردن SoundSticks

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی اسپیکر بی سیم هارمن کاردن SoundSticks

هارمن کاردن از برندهای بسیار با کیفیت در زمینه تولید انواع مختلف اسپیکر ها می باشد که به قدرت و کیفیت بالای صدا و طراحی زیبای اسپیکرهایش معروف است. به کار گرفته شدن اسپیکرهای این شرکت توسط شرکت های خودروساز بزرگ دنیا می تواند مدرکی دیگر در اثبات کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت باشد.

اسپیکر بی سیم هارمن کاردن SoundSticks یکی از محصولات بسیار با کیفیت تولیدی این شرکت محسوب می شود. اسپیکری که علاوه بر قدرت و کیفیت بسیار بالای صدا، از طراحی منحصر به فرد و زیبایی نیز بهره مند می باشد. برقراری اتصال در این اسپیکر علاوه بر این که به شکل بی سیم و در واقع از طریق بلوتوث امکان پذیر می باشد، به کمک جک صوتی 3.5 میلی متری نیز ممکن شده است. SoundSticks دو عدد بلند گو نیز به همراه خود دارد که می توانند به صورت مجزا نیز مورد استفاده قرار گیرند. ساب ووفر این اسپیکر توانی معادل با 20 وات داشته و توان کلی اسپیکر نیز برابر با 44Hz می باشد. ابعاد 232x232x258 میلی متری این اسپیکر با کیفیت و قدرتمند، قابلیت حمل آن را نیز بالا برده و استفاده از اسپیکر را به راحتی ممکن می کند.

در مجموع می توان ادعا کرد که SoundSticks  یک اسپیکر بسیار با کیفیت و قدرتمند می باشد که حجم بالای صدا و کیفیت صدا فوق العاده از ویژگی های بارز آن محسوب می شوند. علاوه بر این دو ویژگی، بهره مندی از طراحی زیبا و قیمت مناسبی که برای این اسپیکر با کیفیت در نظر گرفته شده است، در کنار یکدیگر ارزش خرید بالایی را برای SoundSticks  به ارمغان می آورند.

مشخصات فنی اسپیکر بی سیم هارمن کاردن SoundSticks

ابعاد ساب ووفر
232x258 میلی متر
ابعاد اسپیکر
51x254 میلی متر
وزن ساب ووفر
2.2 کیلوگرم
وزن اسپیکر
0.7 کیلوگرم
نوع اتصالات
بی سیم/باسیم
نحوه اتصالات
AUX/بلوتوث
توان خروجی
44HZ
منبع تغذیه
آداپتور برق
ویژگی ها
طراحی جذاب و شیک
کیفیت ساخت بالا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از اسپیکر بی سیم هارمن کاردن SoundSticks به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *