Nillkin Frosted Shield Cover Huawei Honor 4C

قاب محافظ نیلکین گوشی هواوی هانر 4C

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی قاب محافظ نیلکین گوشی هواوی هانر 4C

قاب محافظ نیلکین گوشی موبایل Huawei Honor 4C

امروزه گوشی های همراه در جوامع بشری به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده اند، به نحوی که تقریبا همه انسان ها با آن سر و کار دارند و از آن استفاده می کنند. گوشی هایی با انواع برندهای مختلف، که هر کدام در تلاش اند تا هم گام با پیشرفت علم و صنعت، آن ها نیز از مسیر پیشرفت باز نمانند و محصول خود را به لحاظ کمی و کیفی با این پیشرفت روز افزون جهان امروز هماهنگ سازند. حال با توجه به این پیشرفت و همه گیر شدن استفاده از گوشی های همراه، شرکت هایی نیز پیدا شده اند که در زمینه تولید لوازم جانبی انواع مدل های مختلف گوشی فعالیت می کنند، لوازمی چون کیف، گارد، گلس و …. کاربران نیز به خاطر قیمت های بالای گوشی و برای اطمینان از سلامت آن، به خرید و استفاده از این لوازم جانبی روی آورده اند. یکی از این لوازمی که برای حفاظت و امنیت گوشی طراحی و ساخته شده قاب نیلکین هست که به نام Nillkin Frosted Shield شناخته شده و عرضه می شود.

برند Nillkin از معروف ترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی می باشد که در کنار دیگر لوازم جانبی به ساخت قاب گوشی برای انواع مختلف برند ها و مدل های گوشی نیز اقدام کرده و یکی از با کیفیت ترین محصولات را در این زمینه به تولید رسانده است. قاب نیلکین (Nillkin Frosted Shield cover case) دارای ساختاری مات و از پلی کربنات با کیفیت بالایی ساخته شده است. این محصول دقیقا مطابق با ابعاد گوشی با تکنولوژی تزریق در دمای بالا ساخته شده و داراي بدنه‌اي سخت و مقاوم با نقطه‌هاي برجسته روي سطح آن جهت جلوگیری از لغزش گوشی می باشد. جنس با کیفیت قاب سبب شده که در محافظت از گوشی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و خیال کاربر را تا حد زیادی از امنیت گوشی راحت سازد. قاب نیلکین قسمت پشتي و لبه‌هاي كناري گوشي موبايل را پوشش می دهد و مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه دارد. از دیگر ویژگی های خوب قاب نیلکین دسترسی آسان به تمامی دکمه های و پورت های گوشی هست. این قاب همچنین در برابر اثر انگشت و لکه مقاوم است و در صورت نیاز قابل شستشو نیز می باشد. زیبایی و شیک بودن، تنوع رنگی و نیز قیمت مناسب، از دیگر مزایای آن می باشد که سبب جلب توجه کاربر به این محصول می شود.

حال در میان انواع برندها و مدل های مختلف گوشی یکی از گوشی هایی که این قاب برای آن ساخته شده، گوشی هواوی هانر 4C می باشد. قاب نیلکین در چندین رنگ برای این گوشی تولید شده که در فروشگاه تبلت فون با قیمتی مناسب آماده عرضه به کاربران محترم می باشد.

مشخصات فنی قاب محافظ نیلکین گوشی هواوی هانر 4C

ضد اثر انگشت
قابل شستشو
جنس
پلي‌کربنات
وزن
17.2 گرم
قطر قاب گوشی
17 میلی متر
سایر ویزگی ها
داراي بدنه‌اي سخت و مقاوم با نقطه‌هاي برجسته روي سطح آن جهت جلوگیری از لغزش
تكنولوژي رنگ آميزي مات با اشعه UV
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و گردوغبار
دسترسي راحت به درگاه‌هاي گوشي
فاقد پوشش روي كليدها
محافظت از قاب پشتي و لبه‌هاي كناري گوشي موبايل
محتوا بسته
قاب گوشی - محافظ صفحه نیلکین گوشی - دستمال تمیز کننده

نظرات کاربران قاب محافظ نیلکین گوشی هواوی هانر 4C

  1. Sir Mojtaba

    با سلام
    هزینه ارسال این کالا در تهران چقدر میشه؟
    با سپاس

    • تبلت فون

      سلام. با پیک ده هزار تومان و با پست سفارشی 6 هزار تومان.

  2. محمد جواد (مالک تایید شده)

    با سلام
    ممنون از تبلت فون، کاور نیلکین به دستم رسید امروز. خیلی از قیمت و هدیه ای که در نظر گرفتن براش راضی ام. واقعا بهترین قیمت رو داره بین فروشگاه های اینترنتی. اگه بتونه برای مراکز استان هم پرداخت در محل رو فعال کنه خیلی بهتر خواهد شد چون میتونه اغتاد بیشتری رو برای خودش جلب کنه.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *