Noon VR Goggles Virtual Reality Headset

هدست واقعیت مجازی نون وی آر

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی هدست واقعیت مجازی نون وی آر

چنانکه قصد تجربه تماشای فیلم‌های 360 درجه‌ای و بازی‌های واقعیت مجازی را دارید، هدست Noon VR Goggles می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این امر باشد. این هدست VR مانند تمامی هدست‌های واقعیت مجازی ارزان‌قیمت دارای صفحه‌نمایش اختصاصی نبوده و به صفحه‌نمایش گوشی هوشمند وابسته است. تمامی گوشی‌های هوشمند اندریودی، آیفون و ویندوز فونی به شرط اینکه دارای اندازه صفحه 4 الی 5.5 اینچ باشند، می‌توانند این هدست را در نمایش ویدیوهای 360 درجه‌ای همراهی کنند. برای انجام بازی‌های واقعیت مجازی بایستی علاوه بر اندازه صفحه‌نمایش، از وجود سنسور ژیروسکوپ در گوشی هوشمندان اطمینان حاصل کنید. وجود شیارهای بیش از حد در بدنه این هدست، کیپ نبودن گیره‌های نگه‌دارنده گوشی و احساس نه چندان راحت کاربر در حین قرار دادن هدست روی سر از نکات منفی این هدست واقعیت مجازی ارزان‌قیمت می‌باشند. وزن 230 گرمی هدست، وجود پدهای نرم هم در محل قرارگیری هدست روی سر کاربر و هم در محل قرارگیری گوشی در محفظه هدست، قابلیت تنظیم کش‌های هدست و تنظیم فاصله لنزها از یکدیگر نیز از نکات مثبت این هدست محسوب می‌شوند.

به منظور اجرای اکثر بازی‌های واقعیت مجازی تنها کافی است اپلیکیشن مورد نظر را نصب کرده و بدون نیاز به هیچ مورد دیگر از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. البته برای کسب تجربه کاربری بهتر می‌توانید از ریموت کنترل‌های بلوتوثی نیز استفاده کنید. برای تماشای ویدیوهای 360 درجه‌ای نیز پلیرهای مخصوصی برای هر سه سیستم‌عامل اشاره شده توسعه داده شده‌اند که می‌توانند این ویدیوها را به نمایش بگذارند.

نظرات کاربران هدست واقعیت مجازی نون وی آر

  1. ایمان

    سلام و درود.این vr بهتره یا bobo vr z4 و اینکه بهترین چیزی که میتونم بخرم تا پونصد تمون چه چیزی هستش.گوشیم htc e9+ هستش.ممنون از لطفتون

    • تبلت فون

      سلام. bobo vr Z4 دارای زاویه دید 120 می باشد. برای گوشی غیر سامسونگی که قابلیت استفاده از Gear vr رو ندارند تفاوت زیادی بین مدل های ارزان قیمت نیست.

  2. amir

    سلام ببخشید من بین دو مدل گرون قیمت و ارزون قیمت موندم آیا تفاوت خیلی زیادی بین دو هدست VR SHINECON و Noon VR Goggles چون بعضی چیز ها هستن با وجود اختلاف زیاد قیمت تفاوتی با هم ندارن
    کدومشون ارزش خرید رو داره ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تبلت فون

      سلام هدست های ارزان قیمت اختلاف زیادی با هم ندارد. تفاوت در زاویه دید لنز و شکل ظاهری عمده تفاوت این مدل ها می باشد. VR SHINECON با وجود قیمت ارزان یکی از هدست های با کیفیت می باشد. از گزینه های دیگه می توان به vr Box 2 اشاره کرد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *