(دیدگاه کاربر 3)

Samsung Gear S3 Metal Band

بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

قیمت 265,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

بند فلزی طرح 3Bead ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3

سامسونگ در کنار اپل یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید ساعت های هوشمند می باشد اما بر خلاف اپل که هر سال چند مدل محدود از ساعت های هوشمند را رونمایی و روانه بازار می کند، سامسونگ مدل های مختلفی را تولید کرده و سهم عمده ای از بازار را نیز به خود اختصاص داده است. ساعت های هوشمند سامسونگ در اندازه ها و مدل های مختلفی عرضه شده و برای هر یک از آن ها نیز بندهای مختلفی عرضه می شود. بندهایی که جنس آن ها عمدتا فلزی، سیلیکونی، چرمی بوده و هر یک از آن ها نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند.خرید بند فلزی ساعت هوشمند طرح 3Bead

نکات مهم قبل از خرید بند فلزی ساعت سامسونگ Gear S3

بندهای فلزی در طرح و رنگ های مختلف، برای انواع ساعت های هوشمند تولید و عرضه شده و در بین کاربران نیز به خاطر قیمت مناسب و تنوع زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بندهای فلزی عمدتا در سه شکل 3Bead و 5Bead و 7Bead طراحی و ساخته می شوند. حال یکی از این ساعت هایی که برای آن انواع مختلفی از بندهای فلزی طراحی و تولید شده، ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 می باشد. بند فلزی 3Bead  از جمله این بندهای فلزیی هست که برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 ساخته شده است. این نوع بند همان طور که توضیح داده شد دارای جنسی فلزی و طراحی و ساختی با کیفیت بسیار بالا می باشد و به خاطر ظاهر زیبا و شیکی که دارد جلوه خاصی به ساعت می بخشد.

بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3 طرح 3Bead از جمله بهترین بندهایی می باشد که با انتخاب آن می توان به ساعت خود جلوه ای اسپرت بخشید و از استفاده آن لذت برد. قفل این بند از نوع کلیپسی می باشد و  به نوعی طراحی شده که باز و بست آن بسیار آسان و ساده است. نصب و جداسازی بند فلزی ساعت هوشمند Samsung Gear S3 طرح 3Bead نیز بسیار راحت می باشد. به این صورت که هر دو طرف بند دارای پین ضامن دار است که با استفاده از ضامن شان می توان به راحتی بند را بر روی ساعت نصب یا از آن جدا کرد. از دیگر ویژگی های بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3 طرح 3Bead می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. این تنوع رنگی و در کنار آن زیبایی و شیک بودن بند سبب شده که کاربران زیادی (از اقشار مختلف) نسبت به خرید این بند تمایل داشته باشند.

نصب آسان بند Gear S3 طرح فلزی 3Bead

بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 به مانند اکثر بندهای ساعت هوشمند از پین ضامن‌دار بهره‌مند است که این امر باعث می‌شود جداسازی و نصب بند روی ساعت به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی انجام گیرد.

راهنمای نصب بند میلانس ساعت هوشمند

علاوه بر همه این ویژگی هایی که ذکر شد، همان طور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت مناسب (با توجه به کیفیت ساخت و طراحی و نیز جنس با کیفیت) بند فلزی ساعت سامسونگ Gear S3 از جمله دیگر دلایل محبوبیت این نوع بند می باشد. چرا که به خاطر قیمت مناسب آن می توان با تهیه چندین طرح و رنگ از این بند در مناسبت های مختلف و متناسب با شرایط زمانی و مکانی که کاربر در آن قرار دارد از این بندها استفاده کرد و چهره تازه ای به ساعت خود بخشید. بند ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3 طرح 3Bead در هر شرایط و محیطی قابل استفاده است و قابلیت شستشو نیز دارد. وزن این بند نیز با توجه به جنس آن مناسب است و کاربر می تواند بدون احساس خستگی، مدت زمان طولانیی از آن استفاده کند.

کوتاه کردن آسان بند به وسیله آچار مخصوص

نصب و جدا سازی بند به وسیله آچار مخصوص

مشخصات فنی بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

قابل استفاده برای
Samsung Gear S3
جنس
فلزی
نوع قفل
کلیپسی
طول بند
22 سانتی متر
مناسب برای
آقایان و بانوان
ویژگی ها
سهولت تعویض و استفاده
طراحی شیک و کلاسیک
کیفیت ساخت بالا

نظرات کاربران بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

  1. ابراهیم

    سلام این بند ها مناسب مدل 810 هم می باشد ؟ 42MM

    • تبلت فون

      سلام. نه دوست عزیز برای مدلی که میخواهید همین بند موجوده قسمت بند ساعت هوشمند رو چک کنید.

  2. افشین

    قابلیت نصب سیم کارت دارد

    • تبلت فون

      سلام. این محصول فقط بند ساعت هست. نه gear s3 امکان نصب سیم کارت ندارد.

  3. ehsan1377c

    سلام این ساعت چه قابلیت هایی دارد ایا تماس و پیامک و…دارد؟

    • تبلت فون

      سلام. بله.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *