Samsung Gear S3 Soft Flexible Silicon Band

بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

ساعت های هوشمند از زمان معرفی و عرضه آن ها با داشتن امکانات و قابلیت های جالب و هیجان انگیز خود موفق به جلب توجه تعداد زیادی از کاربران شده اند و در حال حاضر با پیشرفت های روز افزون و قابلیت های جدیدتری که به آن ها اضافه شده است، تعداد طرفداران این گجت های هوشمند پوشیدنی بیشتر نیز شده است. ساعت های هوشمند با داشتن انواع طراحی های کلاسیک و اسپورت، موفق به جلب نظر سلیقه های مختلف نیز شده اند به طوری که امروزه افراد زیادی به جای خرید و استفاده از ساعت های قدیمی که هیچ قابلیتی جز نمایش ساعت ندارند، ترجیح می دهند تا با صرف کمی هزینه ی بیشتر، ساعت هوشمندی تهیه کرده و از قابلیت های هیجان انگیز آن استفاده نمایند که نمایش ساعت کوچکترین قابلیت این ساعت ها محسوب می شود.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از این ساعت ها، بندهای مختلفی نیز برای این ساعت ها طراحی شده اند که بند سیلیکونی مخصوص ساعت هوشمند Gear S3 یکی از آن ها می باشد. بند سیلیکونی ساعت هوشمند Gear S3 علاوه بر اینکه وزن سبکی دارد، با توجه به جنس ضد اثر انگشت خود، در صورت تماس دست و انگشت کاربر با آن هیچ لکه و اثر انگشتی نیز به خود نگرفته و ظاهر تمیز و زیبای خود را به طور مداوم حفظ می نماید.

اما یکی دیگر از ویژگی های این بند سیلیکونی رنگ بندی متنوع آن می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا ضمن داشتن گزینه های بیشتر برای انتخاب از بین آن ها، بتوانند تنوع و ظاهری تازه تر نیز به ساعت هوشمند خود بخشیده و ساعت هوشند خود را به زیباترین شکل ممکن با ظاهر و لباس خود هماهنگ نمایند. ویژگی دیگر این بند سیلیکونی قابلیت تنظیم می باشد که استفاده از این ساعت را برای تمامی کاربران با هر اندازه مچی که دارند ممکن می سازد.

مشخصات فنی بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

قابل استفاده برای
Samsung Gear S3
جنس
سیلیکون
نوع قفل
سگکی فلزی
مناسب برای
آقایان و بانوان
ویژگی ها
دارای رنگبندی متنوع
زیبا و مقرون به صرفه
سهولت تعویض و استفاده

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *