Selfie Flash iBlazr

فلش سلفی آی بلیزر

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی فلش سلفی آی بلیزر

با بالا رفتن کیفیت دوربین‌های گوشی‌های هوشمند امروزی و همچنین گسترش شبکه‌های اجتماعی، تمایل کاربران به استفاده از دوبین‌های گوشی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. اما همواره عکاسی و فیلمبرداری در محیط‌های کم‌نور یکی از دغدغه‌های کاربران و کمپانی‌های تولید کننده گوشی و تبلت می‌باشد. در این بین، تیم iBlazr با تولید محصولی جالب که به فلش سلفی نیز شهرت دارد، توانسته این مشکل را حل کند. این فلش با جک 3.5 میلی‌متری به راحتی می‌تواند به گوشی یا تبلت وصل شود و با باتری شارژی مستقل خود به مدت 3 ساعت پشت سر هم نور کافی و مناسب برای تصویر برداری را تامین کند.

همچنین از این محصل می‌توان علاوه بر گوشی و تبلت، در دوربین‌های دیجیتالی نیز استفاده کرد. با استفاده از کفشک همراه، فلش سلفی را می‌توان به بالای دوربین متصل کرده و با میزان نور سه حالته (کم‌نور، متوسط و پر نور) از عکاسی در محیط‌های کم نور نیز لذت برد. همچنین با توجه به اینکه فلش سلفی آی‌بلیزر با استفاده از جک 3.5mm به گوشی یا تبلت وصل می‌شود، می‌توان با چرخش 180 درجه‌ای این فلش، از آن به عنوان فلش دوربین پشتی نیز استفاده کرد.

با توجه به اینکه گزینه‌های کنترلی فلش iBlazr دستی بوده و هیچ ربطی به سیستم عامل دستگاه ندارد، پس در نتیجه از این محصول می‌توان در تمامی پلتفرم‌ها با تمامی سیستم عامل‌ها استفاده کرد. همچنین به همراه این فلش، یک پوشش سیلیکونی برای جلوگیری از پخش خطی و نقطه‌ای نور وجود دارد که تا حدودی تصاویر طبیعی برای عکس‌های گرفته شده در شب ایجاد می‌کند.

نظرات کاربران فلش سلفی آی بلیزر

  1. مرجان

    نوشتم قیمت؟

  2. مرجان

    سلام لطفا قیمت کالا رو هم ثبت کنید متشکرم

    • تبلت فون

      سلام. فعلا موجود نیست.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *