VIRGLASS V3

عینک واقعیت مجازی VIRGLASS V3

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی عینک واقعیت مجازی VIRGLASS V3

هدست واقعیت مجازی VIRGLASS V3 از جمله هدست‌های ارزان‌قیمت مبتنی بر پلت‌فرم گوگل کاربرد می‌باشد. ساز و کار این هدست VR هیچ تفاوتی با دیگر رقبای خود ندارد. محل اتصال هدست به سر کاربر نیز توسط فوم نرم پوشانده شده تا کاربر در استفاده‌های طولانی تجربه کاربری بهتری داشته باشد. امکان تنظیم فاصله لنزها از یکدیگر و همچنین فاصله کانونی لنزها از صفحه‌نمایش گوشی از نکات مثبت طراحی این هدست محسوب می‌شوند. در مورد زاویه دید نیز باید یادآور شویم که زوایه دید لنزهای این هدست 102 درجه می‌باشد. ابعاد هدست نیز برابر با 21×12×12 سانتی‌متر می‌باشد.

نظرات کاربران عینک واقعیت مجازی VIRGLASS V3

  1. reza.gh.original (مالک تایید شده)

    سلام،ممنونم از سایت tabletphone به خاطر اصالت کالاشون و همچنین ارسال پستی سریع،عینک رو که باز کردم و اونو دستم گرفتم واقعا کیفیت ساخت بالایی داره،از متعلقات جعبه میشه به دسته بیسیم اصلی،دی وی دی بازی ها و فیلم های 360 درجه و برنامه های Vr،دستمال باکیفیت جهت تمیزی لنز،دفترچه راهنمای عینک و دسته،یک قاب قسمت جلو مخصوص بازی که به صورت دایره میباشد اشاره کرد،و همچنین ممنون از سایت tablet phone که یک دی وی دی رایگان فیلم و بازی هم روی بسته برام گذاشتند،لنز ها شفافیت بالایی دارن و موردی که این عینک رو از بقیه عینک های بازار برتر میکنه بازشدن لنز ها جهت پاک کردن به صورت پیچی هستش،من با گوشی Samsung A50 استفاده میکنم که 6.4 اینچ هست،برتری که این عینک نسبت به بقیه عینک ها داره اینه که تا گوشی 6.5 اینچ رو ساپورت میکنه،مورد مثبتی دیگری که بود اینه که بارکد google cardboard روی
    دی وی دی اوریجینال داخل کارتن چاپ شده بود که راحت اسکنش کردم،که باعث میشه این برنامه برای هدست شما بهینه سازی بشه و ویدئو ها یا بازی هایی که مناسب این عینک هستن میاد داخل کتابخانه این برنامه،ممنون که نظرم رو تا آخر مطالعه کردید.

  2. saber

    سلام. مدل ارزون تر این مدل هم دارید؟

    • تبلت فون

      سلام. بله مدل شاینکون ارزون تر از این مدل هست.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *