(دیدگاه کاربر 5)

Xiaomi Mi VR Play 2

عینک واقعیت مجازی شیائومی می VR Play 2

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی عینک واقعیت مجازی شیائومی می VR Play 2

شرکت شیائومی اخیرا تولید هدست های واقعیت مجازی خود را آغاز کرده است و Xiaomi Mi VR Play 2 در واقع سومین هدست تولید شده توسط این شرکت چینی می باشد. طراحی هدست جدید شیائومی در مقایسه با نسخه قبلی خود که مستطیل شکل بود با تغییراتی همراه بوده است. Xiaomi Mi VR Play 2 طراحی گرد و زیباتری داشته و فقط با رنگ خاکستری عرضه می شود. جنس بدنه هدست پلاستیکی بوده و جنس قسمت بالای آن از پنبه الاستیکی می باشد و بندی که همراه با هدست عرضه می شود نیز از نایلون مقاوم ساخته شده است. طراحی هدست جدید شیائومی یادآور هدست Google Daydream می باشد هر چند هدست Xiaomi Mi VR Play 2 طراحی جذاب تر و به روز تری دارد.

قیمت خرید هدست واقعیت مجازی Xiaomi mi vr play2

هدست Xiaomi Mi VR Play 2 دارای دو لنز اپتیکال می باشد و در قسمت پشت لنز ها مکانی برای قرار دادن گوشی همراه در هدست در نظر گرفته شده است. در هدست Xiaomi Mi VR Play 2 می توان از هر گوشی همراه هوشمندی که صفحه نمایشی با ابعاد 4.7 اینچ الی 5.7 اینچ دارد استفاده کرد. از آنجایی که هدست Xiaomi Mi VR Play 2 فاقد امکانات سخت افزاری می باشد، کیفیت و سرعت نمایش تصاویر واقعیت مجازی فقط به سخت افزار و رزولوشن صفحه نمایش گوشی بستگی دارد. همچنین آخرین نکته در رابطه با طراحی هدست جدید شیائومی، وزن سبک تر این هدست می باشد. هدست Xiaomi Mi VR Play 2 به مقدار 25 گرم سبک تر از نسخه قبلی خود می باشد که استفاده از این هدست و پوشیدن آن را راحت تر نیز می کند.

وزن سبک هدست، قرار گرفتن دکمه ای در قسمت بالای هدست برای انتخاب برنامه ها و اعمال برخی تنظیمات مورد نظر کاربر، طراحی زیباتر و حساب شده تر و در نظر گرفتن فضای بزرگتری برای قرار گرفتن بینی کاربر که در نتیجه پوشیدن و استفاده از هدست را راحت تر می کند و در آخر امکان قرار دادن گوشی همراه به راحتی و بدون مشکل خاصی در محل در نظر گرفته شده برای آن از مزیت های هدست جدید شیائومی می باشند.

هدست Xiaomi Mi VR Play 2 فاقد هر گونه سخت افزار دورنی و یا رابط هایی برای متصل شدن به کامپیوتر بوده و در واقع اصلی ترین قسمت این هدست لنز های موجود در آن می باشند. با توجه به این موارد، تنها چیزی که کاربر برای یک تجربه عالی از واقعیت مجازی به کمک هدست Xiaomi Mi VR Play 2 نیاز دارد، یک گوشی همراه قدرتمند می باشد تا با کیفیت و سرعت بالایی از واقعیت مجازی لذت ببرد.

قیمت خرید هدست واقعیت مجازی Xiaomi mi vr play2

 

قیمت خرید هدست واقعیت مجازی Xiaomi mi vr play2

نظرات کاربران عینک واقعیت مجازی شیائومی می VR Play 2

  1. DTX

    ببخشید گوشی من LG V20 هستش آیا اصلا این هدست واقعیت مجازی شیائومی به گوشی هایی به جز شیائومی متصل میشه؟؟؟

    • تبلت فون

      سلام. بله اندازه گوشیتون رو با اندازه های گفته شده چک کنید.

  2. اسماعیل

    آیا با دسته متصل میشه

    • تبلت فون

      سلام. ریموت به گوشی وصل میشه اگه گوشیتون اندرویدی هست کارایی کامل دارد.

  3. اسماعیل

    ببخشید میخواستم بدونم که گوشی شیائومی 4X رو پشتیبانی می کنه یا نه

    • تبلت فون

      سلام. همه گوشی ها با اندازه های گفته شده را پشتبانی می کند. برای بازی نیازه که حسگر ژیروسکوپ رو داشته باشد که گوشی شما دارد.

  4. amir

    سلام از گوشی نوکیا 5 پشتیبانی میکنه ؟
    Xiaomi Mi VR Play 2 کیفیت لنز بهتره یاBOBO VR Z4 ؟

    • تبلت فون

      سلام. بله میتونید استفاده کنید در کنار این مدل گزینه شاینیکون 2 هم مناسب می باشد.

  5. مهدی

    سلام برای گوشی mi 4شیائومی این بهتره یاشاینکن ۲

    • تبلت فون

      سلام. هر دو مدل کیفیت مناسبی دارند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *