مشخصات گوشی لنوو وایب کا 5 پلاس

آغاز عرضه گوشی Lenovo Vibe K5 Plus از کشور هند

کمپانی لنوو همچنان جزو یکه تازان طراحی گوشی‌های میان‌رده اقتصادی می‌باشد. در همین راستا لنوو گوشی جدید Vibe K5 Plus را در کشور هند عرضه کرد. این محصول جدید، جانشین گوشی‌های A6000 و A7000 از همین کمپانی خواهد بود.

گوشی لنوو وایب کا 5 پلاس دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر FullHD و مقاوم در برابر خط و خش می‌باشد. امور پردازشی گوشی بر عهده چیپست اسنپ‌دراگون 616 (چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.7GHz – چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.2GHz – پردازنده گرافیکی آدرنو 405) است. 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی از مشخصات بخش مموری این دستگاه می‌باشند.

امکانات ارتباطاتی این گوشی شامل دو اسلات سیم‌کارت، پشتیبانی از باندهای LTE کت 4، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 4.1، A-GPS و رادیو FM می‌باشند.

دوربین پشتی مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13850 و لنزی با گشایش f/2.2 می‌باشد. دوربین سلفی نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ظرفیت باتری Vibe K5 Note برابر با 2,750mAh می‌باشد که بدون تردید برای دستگاه 5 اینچی ظرفیت بسیار مناسبی می‌باشد. گوشی به شکل پیش‌فرض اجرا کننده اندروید آبنبات چوبی 5.1 است و همچنین از تکنولوژی Lenovo-TheaterMax پشتیبانی می‌کند. به کمک این فناوری می‌توانید از هدست واقعیت مجازی لنوو ANTVR لذت دو چندان ببرید. بخش صوتی نیز با توجه به برخورداری این گوشی از صدای دالبی اتمس و دو اسپیکر استریو واقع در قاب پشتی، طبیعتا باید عملکرد خوبی داشته باشد.

این گوشی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری با قاب پشتی آلمینیومی عرضه می‌شود.

قیمت گوشی لنوو وایب کا 5 پلاس

و در آخر اینکه قیمت خرید گوشی لنوو Vibe K5 Plus در فروشگاه‌هایی همچون Flipkart برابر با 126 دلار اعلام شده و در مورد قیمت جهانی گوشی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *