آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی تالکبند بی 2

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی TalkBand B2

هواوی TalkBand B2 یکی از خاص‌ترین محصولات این کمپانی در دسته مچ‌بندهای هوشمند می‌باشد. جدا از بحث قیمت خرید مچ‌بند هوشمند Huawei TalkBand B2 باید اشاره کنیم که این محصول با امکانات و ظاهر بسیار مناسبی طراحی شده است. منحصربفرد ترین ویژگی این مچ‌بند، امکان جدا شدن بدنه اصلی مچ‌بند از قالب آن و استفاده از آن به عنوان هندزفری بلوتوثی می‌باشد. برخلاف مچ‌بند محبوب سامسونگی‌ها – Gear Fit – نماینده هواوی در بحث جفت شدن مشکلی با هیچ یک از دو سیستم‌عامل اندروید و iOS نخواهد داشت. در ادامه مطلب نگاهی به نحوه جفت شدن مچ‌بند هوشمند هواوی تالکبند بی 2 خواهیم انداخت، با تبلت‌فون همراه باشید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی TalkBand B2

همانطور که در آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هواوی Honor Band Zero اشاره کردیم، کار جفت‌سازی مچ‌بندهای هواوی بر عهده اپلیکیشن Huawei Wear می‌باشد که می‌توان به راحتی هم از پلی استور گوگل و هم از اپ استور iOS آن را دانلود و نصب کرد. درباره سازگاری این مچ‌بند نیز باید اشاره کنیم که در صورتی که گوشی‌تان اندرویدی باشد، باید نسخه سیستم‌عامل‌تان حداقل 4.0 و در صورتی که iOS باشد، باید 7.0 باشد. دومین و آخرین شرط سازگاری نیز مربوط به نسخه بلوتوث گوشی‌تان (3.0 و یا بالاتر) می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Huawei Wear از App Store آیفون

دانلود اپلیکیشن Huawei Wear از Play Store اندروید

گام 1- بعد از نصب اپلیکیشن، مچ‌بند تان را روشن کرده و تنها دکمه موجود روی مچ‌بند را چند ثانیه نگه دارید تا با آیکون بلوتوث روی صفحه مچ‌بند روبرو شوید. سپس با فشردن این آیکون، بلوتوث TalkBand B2 روشن خواهد شد.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هوشمند هواوی تالکبند بی 2

گام 2- حال همین کار را با گوشی خود نیز انجام داده و پس از اسکن بلوتوث، روی نام مچ‌بند کلیک کرده و درخواست جفت‌سازی TalkBand B2 را روی گوشی تایید کنید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هوشمند هواوی تالکبند بی 2

گام 3- حال مچ‌بند هواوی تالکبند بی 2 به درستی از طریق بلوتوث به گوشی‌تان متصل شده است. کافی است اپلیکیشن Huawei Wear را از داخل گوشی‌تان اجرا کرده و به تنظیمات و قابلیت‌های مچ‌بندتان دسترسی داشته باشید.

آموزش جفت‌سازی مچ‌بند هوشمند هواوی تالکبند بی 2

با وجود اینکه در ابتدای کار برای راه‌اندازی این مچ‌بند بایستی با یک گوشی هوشمند جفت شود، اما پس از این کار می‌توان تالکبند بی 2 را بدون نیاز به هیچ گوشی استفاده کرد. البته استفاده بدون گوشی از این گجت با کمی محدودیت همراه است که قابلیت‌های سلامتی مچ‌بند را تحت شعاع قرار نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *