آموزش راه‌اندازی ساعت Gear S2 با تمامی گوشی‌ها

ساعت هوشمند Gear S2 که در سه نسخه اسپورت، کلاسیک و 3G طراحی شده است، یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند طراحی شده بدست کره‌ای‌ها می‌باشد. قیمت ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 با وجود اینکه چندان هم به‌صرفه نبود، اما مانع استقبال گسترده از آن نشد. طراحی فوق‌العاده زیبا و کارا به همراه رابط کاربری اختصاصی تایزن دو فاکتور مهم در موفقیت‌های گیر اس 2 می‌باشند. با این وجود در ابتدای عرضه این ساعت، استفاده از آن تنها برای کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ ممکن بود. اما بعد از مدت‌ها اپلیکیشن Gear Manager در پلی استور گوگل نیز قرار گرفت تا بدین شکل امکان استفاده از Gear S2 برای بسیاری از کاربران اندرویدی بیشتری قرار گرفته شود. همچنین می‌توان این ساعت را حتی با گوشی‌های آیفون نیز جفت‌سازی کرد که متاسفانه در این صورت باید از بسیاری از قابلیت‌های ساعت چشم‌پوشی کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم آموزش راه‌اندازی ساعت سامسونگ Gear S2 با تمامی گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون را برای شما کاربران عزیز ارایه کنیم، با ما همراه باشید.

آموزش راه‌اندازی ساعت Gear S2 با گوشی‌های اندرویدی

لازمه راه‌اندازی ساعت سامسونگ Gear S2 Sport با گوشی‌های اندروید، اپلیکیشن Gear Manager می‌باشد. چنانکه گوشی هوشمندتان نیز محصول سامسونگ باشد، کار نسبتا آسان‌تری خواهید داشت. فقط به‌یاد داشته باشید که شرط راه‌اندازی Gear S2 با گوشی اندرویدی غیر سامسونگ، حداقل حافظه رم 1.5 گیگابایتی و نسخه اندروید 4.4 یا بالاتر می‌باشد. برای شروع نیز اگر گوشی‌تان سامسونگ باشد اپلیکیشن Gear Manager را از Galaxy App و اگر غیر سامسونگی باشد از Play Store دانلود و نصب کنید.

گام 1- با نگه داشتن دکمه پاور ساعت را روشن کنید و سپس اپلیکیشن Gear Manager را اجرا کرده و اجازه دهید به جستجوی دستگاه‌های Gear موجود در دامنه بلوتوث گوشی بپردازد.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر اس 2 با گوشی‌های اندرویدی

گام 2- بعد از جستجو و نمایش نام کامل ساعت سامسونگ Gear S2 R720 روی آن کلیک کنید. درخواستی مبنی بر جفت‌سازی ساعت و گوشی روی هر دو دستگاه نمایش داده می‌شود که بایستی آن را تایید کرده و منتظر بمانید.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر اس 2 با گوشی‌های اندرویدی

گام 3- در این مرحله اپلیکیشن مذکور مراحل اتصال ساعت به گوشی را آغاز کرده و سپس اقدام به دانلود برخی بروز رسانی‌ها و اپلیکیشن‌های لازم می‌کند. به یاد داشته باشید که این مرحله برای گوشی‌های غیر سامسونگ کمی زمان‌بر تر خواهد بود.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر اس 2 با گوشی‌های اندرویدی

گام 4- پس از اتمام راه‌اندازی، با چند صفحه تنظیمات روبرو خواهید شد که درباره برخی مقررات و همچنین تنظیمات نمایش اعلان‌های اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی از شما سوال خواهد پرسید.

آموزش جفت‌سازی سامسونگ گیر اس 2 با گوشی‌های اندرویدی

حال گوشی اندرویدی‌تان به شکل کامل با ساعت Gear S2 Classic تان جفت شده است. نکته پایانی که لازم است درباره این فرایند یادآور شویم، اینکه امکان استفاده از اپلیکیشن S-Health برای کاربران گوشی‌های غیر سامسونگی وجود نخواهد داشت.

راه‌اندازی ساعت سامسونگ Gear S2 با گوشی آیفون

همانند جفت‌کردن ساعت Gear S با گوشی آیفون، این فرایند برای ساعت Gear S2 نیز با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود. نصب اپلیکیشن ممکن نخواهد بود، اعلان‌های اپلیکیشن‌های مختلف نمایش داده نخواهد شد و چندین مورد دیگر. در واقع جفت کردن ساعت Gear S2 با گوشی‌های آیفون محدود به چند قابلیت خواهد بود. ایجاد و پاسخ به تماس‌ها، نمایش تماس‌های از دست رفته و نمایش پیامک‌ها تنها قابلیت‌های در دسترس Gear S2 جفت شده با آیفون می‌باشند. خب قبل از شروع راه‌اندازی ساعت هوشمند Samsung Gear S2 با گوشی آیفون باید یادآور شویم که قبل از هر چیزی باید ساعت‌تان ابتدا توسط گوشی‌های اندرویدی فعال شده باشد.

گام 1- بلوتوث گوشی و ساعت هوشمند را باز کرده و اجازه دهید اسکن بلوتوث گوشی تمام شود.

آموزش جفت کردن سامسونگ گیر اس 2 با گوشی آیفون

گام 2- پس از اینکه گوشی‌تان توانست بلوتوث Gear S2 را پیدا کند، روی آن کلیک کرده و درخواست جفت شدن را از هر دو دستگاه تایید کنید.

آموزش جفت کردن سامسونگ گیر اس 2 با گوشی آیفون

گام 3- با نمایش کلمه Connected روی پرفایل بلوتوث Gear S2 مراحل جفت‌سازی این ساعت با گوشی آیفون اتمام می‌یابد.

آموزش جفت کردن سامسونگ گیر اس 2 با گوشی آیفون

گام 4- پس از پایان برای اطمینان حاصل کردن از جفت شدن صحیح ساعت Gear S2 R732 با گوشی آیفون‌تان، می‌توانید با بر قراری تماس، پاسخ به تماس و دریافت پیامک این موضوع را پیگیری کنید.

آموزش جفت کردن سامسونگ گیر اس 2 با گوشی آیفون

چنانکه در هر یک از مراحل راه‌اندازی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 با مشکلی روبرو شدید، کارشناسان ما می‌توانند در بخش نظرات و یا با پاسخ‌گویی به تماس‌های دریافتی با بخش پشتیبانی تبلت‌فون جوابگوی شما کاربران عزیز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "آموزش راه‌اندازی ساعت Gear S2 با تمامی گوشی‌ها"

  1. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم ساعت سامسونگ گیر2روی گوشی پی 30لایت هواوی ست میشه ممنون میشم جوابم بدین

  2. سلام من ساعت گلکسی واچ دارم
    خواهش می کنم جواب بدید
    من تبلت دارم و موبایل ندارم و مدلش tab S2 هست
    خواااهش می کنم بفرمایید به این مدل تبلت من میشود یا نه ؟
    اندروید من 6 هست و رم 3 گیگ
    برنامه gear را ریختم ولی باز نمی کند
    خیییلی ممنون

  3. سلام درود ضمن عرض خسته نباشید
    من این ساعت دست دوم خریدم ولی موقعی که میخوام کانکت کنم میگه ساعت قفل شده
    چیکار کنم تا این کد بردارم آیا میشه کاری کرد

  4. سلام
    من6sدارم باgear S3جفت میشن موقع تماس نمیشه باهش صحبت کردولی میشه ردیاجواب دادممنون میشم راهنمایی کنید

  5. سلام اقا من گلکسی نوت 10.1 دارم اندرویدم 4.4.2 رمم هم کافی توی لیست بلوتوث پیدا میکنه ولی توی برنامه نه پیدا نمیکنه من چی کار کنم راهنمایی میکنید

  6. سلام و خسته نباشید من چطور میتونم هدفون بلوتوث رو با GEAR S2 ست کنم توی ستینگ بلوتوث ساعت سرچ میکنم هیچ دستگاهی رو پیدا نمیکنه

  7. سلام و خسته نباشید من گوشی lg g5 دارم و گوشی رو به ساعت وصل کردم نوتیفیکشن ها میاد ولی برای تلفن فقط قطع تماس میاد و کلید جواب نیست حتی گفتم هدفون بلوتوثم وصل کنم اما نشد اگه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

  8. سلام گوشی j7 هم رم 1/5 داره هم اندرویدش بالاتر از 4 هست پس چرا جفت نمیشه؟من امروز خریدم ساعت رو ورژن نرم افزار گوشی رو به 6 ارتقا داده بودم بعد نصب سامسونگ گیر شروع به جفت سازی کرد روی ساعت هم setup رو زد ولی وسط کار قطع شد و دیگه وصل نمیشه پیغام چک کردن سازگاری و یا اپدیت نرم افزار ساعت رو میده

  9. من گوشیم samsung galaxy j 7 هست قبلا به ساعتتم وصلش کرده بودم خیلی خوب کار میکرد ولی بعد گوشیمو ریست فکتوری کردم بعدم اپدیتش کردم الان اندرویدش شده۶.۰.۱ وقتی نرم افزار رو نصب میکنم و میرم توش ساعتمو پیدا میکنه کدم میده از هردوتا پایر میکنم ولی تو گوشیم مینویسه کانکتینگ تو ساعتمم مینویسه ستینگ اپ هردوشونم تو همین حالت میمونن بعدم ساعتم میگه خیلی طول کشیده ددباره امتحان کن ولی بازم همون میشه لطفا بگین چیکار کنم

  10. سلام . من خوندم که تو آپدیت جدید برا گیر اس ۲ ، میشه با تمام امکانات به گوشی اپل با سیستم عامل ios 8.4 به بالا وصل بشه. درسته؟

  11. سلام ببخشید من گوشیم جی٧ سامسونگ هستش وقتی با گوشی کانکتو میزنم network error نشون میده میگه download file هرکار میکنم نمیشه میشه راهنمایی کنید ؟

  12. سلام
    نمیدونم چرا گیر اس 2 من یهو ایکن پیامک ش پریده
    و وقتی زنگ میخوره فقط رد کردن تماس میاد دیگه جواب دادن نداره لطفا کمک کنین