گوشی هواوی هانر 7 پلاس

احتمال معرفی گوشی Huawei Honor 7 Plus با شماره کد KIW-AL20

دستگاه جدیدی از کمپانی هواوی با شماره کد KIW-AL20 به تازگی از سازمان TENAA گواهی کسب کرده است که به احتمال زیاد نسخه بزرگتر گوشی Huawei Honor 7 خواهد بود. این گوشی که در مشخصات TENAA دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی می‌باشد، با مشخصاتی که قبلا در مورد گوشی Huawei Honor 7 Plus شنیده شده بود مطابقت دارد.

چیپست کایرین 950 از دیگر مشخصات فنی این گوشی هواوی می‌باشد. همانطور که می‌دانید این چیپست که ساخت خود کمپانی هواوی می‌باشد، بالارده‌ترین تراشه هواوی نیز محسوب می‌شود که برای اولین بار در گوشی پرچمدار هواوی Mate 8 استفاده شده است. 4 هسته Cortex-A72 با کلاک 2.3 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.8 گیگاهرتز به همراه حافظه رم 3 گیگابایتی، قدرت پردازشی گوشی هواوی هانر 7 پلاس را تامین خواهد کرد. حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است که به نظر می‌رسد بتوان با کارت‌های microSD این فضا را افزایش داد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی در صورت صحت این گزارش، پسرفتی نسبت به نسخه اصلی این دستگاه محسوب خواهند شد. سنسور اثر انگشت و اندروید آبنبات چوبی نسخه 5.1.1 از دیگر مشخصات آن می‌باشد.

گوشی هواوی هانر 7 پلاس

این گوشی که طبق تصاویر TENAA به نظر می‌رسد دارای قاب پشتی فلزی می‌باشد، ضخامتی برابر با 8.15 میلی‌متر و وزن 158 گرمی دارد. دستگاه با امکان پشتیبانی از باندهای 4G LTE و در سه رنگ‌بندی طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

همانطور که اشاره کردیم، نام‌گذاری این دستگاه به +Honor 7 فقط یک احتمال می‌باشد و شاید شاهد سری جدیدی از گوشی‌های هواوی باشیم. با این حال، به دلیل اینکه این دستگاه به گواهی تنا را کسب کرده است، به احتمال زیاد تا یکی دو هفته دیگر شاهد معرفی این گوشی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *