مشخصات گوشی نوکیا سی وان

اخبار و تصاویر رندر شده جدید از گوشی Nokia C1

همه طرفداران گوشی های هوشمند به خوبی از این قضیه آگاه می‌باشند که کمپانی نوکیا برای مدتی از صحنه‌ی گوشی‌های هوشمند کنار کشیده است. اما، همان طوری که راجیف سوری مدیر عامل شرکت تایید کرده است، این کمپانی بعد از پایان یافتن مدت قرارداد خود با کمپانی مایکروسافت در سه ماهه آخر 2016، تولید گوشی هوشمند را از سر خواهد گرفت.

شایعات درباره گوشی نوکیا C1 حاکی از آن می‌باشد که کمپانی نوکیا با این گوشی هوشمند به صحنه رقابت در صنعت گوشی‌های هوشمند باز خواهد گشت.

بنا به شایعات، مشخصاتی از این گوشی به دست آمده که حاکی از آن هستند که این گوشی در دو سایز مختلف و همچنین دوربین متفاوت که کمی عجیب به نظر می‌رسد و با صفحه نمایش 5 و یا 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD عرضه خواهد شد.

یکی از نسخه‌های این گوشی با حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد و دیگر با حافظه رم و داخلی 64/3 گیگابایتی.

بخش دوربین در نظر گرفته شده برای این دستگاه، 8 مگاپیکسل برای دوربین پشتی و 5 مگاپیکسل برای دوربین سلفی و یا 13 مگاپیکسل برای دوربین پشتی با همان دوربین سلفی خواهد بود.

مشخصات گوشی نوکیا C1

شنیده‌ها حاکی از آن می‌باشد که این گوشی در برخی از بازارها با سیستم عامل اندروید ودر برخی‌ها هم با ویندوز 10 در دسترس خواهد شد.

منابع ناشناخته ادعا کرده‌اند که تولید نسخه اولیه این گوشی کنسل شده و قرار است با سخت افزارهای بهتر جایگزین شده و روانه بازار گردد. به هر حال، هنوز مدت زمان زیادی تا سه ماهه آخر 2016 مانده و باید منتظر اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تری باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *