اخبار و شایعات گوشی و تبلت

اخبار و شایعات مربوط به جدیدترین گوشی و تبلت – آبان

با نزدیک تر شدن به پایان سال 2015 به نظر می‌رسد از حجم شایعات مربوط به گوشی و تبلت‌ها کاسته می‌شود. به طوری که چندان گوشی یا تبلت جدیدی به سبد شایعات این ماه ماه اضافه نشده است. اما در مورد برخی گوشی‌های ماه قبل، شایعات جدیدی به گوش می‌رسد.

تنها سه گوشی در این ماه به لیست ما اضافه شده که گوشی‌های اسم و آشنایی هستند. سه گوشی معروف سری A گلکسی با نام‌های Galaxy A3 و Galaxy A5 و Galaxy A7 بعد از کسب موفقیت‌های بارز برای کمپانی کره‌ای دنیای اسمارت‌فون‌ها، سامسونگ را مجاب به باز طراحی و بهبود در برخی بخش‌ها و عرضه آنها با نام نسخه 2016 کرده است. همچنین اطلاعات جدیدی در مورد چند گوشی مطرح دیگر منتشر شده که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

نسخه 2016 گوشی سامسونگ گلکسی A7

نسخه 2016 گوشی های سامسونگ گلکسی A5 ،A3 و A7

هنوز از طرف خود کمپانی سامسونگ اطلاعات کاملی در مورد این گوشی‌ها منتشر نشده، اما با توجه به انتشار پایگاه داده‌های بنچمارک‌های مختلف و سازمان‌های مخابراتی، برخی از مشخصات این گوشی‌ها مشخص شده است. بیشترین مشخصات مشخص شده، مروبط به گوشی Galaxy A7 2016 می‌باشد. نسخه جدید این گوشی دست‌خوش تغییرات زیادی خواهد بود که اصلی‌ترین مورد، مروبط به بخش پردازشی دستگاه می‌باشد. جایگزین شدن چیپست اگزینوس 7580 به جای چیپست اسنپ‌دراگون 615 و ارتقای حافظه رم از 2 به 3 گیگابایت، بهبودهای چشمگیر این گوشی می‌باشند.

در مورد دو گوشی دیگر، یعنی Galaxy A3 2016 و Galaxy A5 2016 متاسفانه اطلاعات کمی منتشر شده است. تنها موردی که تقریبا از آن مطمئن هستیم، افزایش باتری Galaxy A5 به 2900mAh است که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا نیز تایید شده است.

شایعات گوشی ال جی جی 5

گوشی LG G5

طبق اخباری که از داخل این کمپانی کره‌ای شنیده می‌شود، پرچمدار بعدی آنها با بدنه یکپارچه فلزی تولید خواهد شد. تا بدین جای کار تمامی گوشی‌های بالارده LG G که به عنوان پرچمداران این کمپانی نیز شناخته می‌شدند، با بدنه‌های پلاستیکی طراحی می‌شدند. این در حالی است که طی چند سال اخیر پرچمداران htc، سامسونگ و گوشی‌های اپل با بدنه‌های یکپارچه تماما فلزی عرضه می‌شوند. همچنین گفته می‌شود گوشی LG G5 در سه ماهه اول 2016 معرفی و وارد بازار خواهد شد.

گوشی مایکروسافت سورفیس فون

گوشی Microsoft Surface

بدون شک دستگاه‌های هیبریدی مایکروسافت Surface یکی از موفق‌ترین محصولات این کمپانی طی چند سال اخیر بوده است. بطوری که کمپانی‌هایی نظیر گوگل، اپل و سامسونگ به تقلید از مایکروسافت اقدام به تولید دستگاه‌هایی شبیه به این تبلت کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد سرمایه‌گذاری روی برند Surface را بیشتر کرده و اقدام به طراحی گوشی‌های ویندوزی سورفیس کند. منشأ تمامی این شایعات انتشار نتایج بنچمارک HTML5 از دستگاهی با اندازه‌های اسمارت‌فون و نام Surface می‌باشد. البته این احتمال نیز وجود دارد که دستگاه مزبور تنها یک دستگاه تستی طراحی شده برای بخش توسعه دهنده‌گان این کمپانی باشد.

عرضه گوشی اچ تی سی وان ام 9 اس

گوشی HTC One M9s

کمپانی اچ‌تی‌سی در سه ماهه آخر 2015 فعالیت خود را بیش از پیش کرده و قصد دارد با طراحی و تولید گوشی‌های متنوع با مشخصات فنی خوب، از بحران اقتصادی مواجه شده خارج شود. گوشی اچ‌تی‌سی وان M9s محصول جدید تایوانی‌ها می‌باشد که نسبت به نسخه اصلی (M9) از مشخصات و قیمت پایین‌تری برخوردار است. این دستگاهِ تازه معرفی شده دقیقا از همان طراحی One M9 بهره می‌برد. بارزترین تفاوت میان این دو گوشی، بخش پردازشی و دوربین می‌باشد. چیپست اسنپ‌دراگون 810 جای خود را به رقیب مدیاتکی خود یعنی MT6795 داده و همچنین دیگر خبری از دوربین 20 مگاپیکسلی بکار برده شده در M9 نیست. دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت OIS استفاده خواهد کرد.

شایعه های گوشی هواوی پی 9 مکس

گوشی Huawei P9 Max

این گوشی که نسخه فبلتی پرچمدار بعدی هواوی خواهد بود، به تازگی در نتایج بنچمارک AnuTuTu 5 مشاهده شده است. نتایج این تست نشان می‌دهد این گوشی از صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن QHD استفاده خواهد کرد. چیپست کرین 950 که یکی از بهترین چیپست‌های طراحی شده خود هواوی می‌باشد، وظیفه عملیات پردازشی در این گوشی را بر عهده خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود گوشی Huawei P9 Max از دو دوربین پشتی بهره خواهد برد که استفاده از چنین سیستمی در صورت صحت داشتن این خبر، این گوشی را در دسته اولین‌های هواوی قرار خواهد داد.

گوشی هواوی میت 8 یا گوشی هواوی میت 7 اس

گوشی Huawei Mate 8

طی این ماه تصاویر زنده و اطلاعات جدیدی از این غول چینی منتشر شده که برخی از آنها جالب می‌باشند. عرضه این گوشی در سه نسخه 6.2، 6.0 و 5.5 اینچی از جالب‌ترین آنها می‌باشد که صحت این خبر کمی بعید به نظر می‌رسد. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از صفحه نمایش‌های QHD و چیپست کرین 950 بهره خواهد برد. استفاده از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و حافظه رم 3/4 گیگابایتی از دیگر مشخصات پیش‌بینی شده برای گوشی هواوی میت 8 می‌باشند. با همه این حال، این گوشی تا یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد و به تمامی شایعات پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *