اخبار و شایعات گوشی و تبلت

اخبار و شایعات مربوط به جدیدترین گوشی و تبلت – شهریور

در مطلب قبلی که به اخبار و شایعات مربوط به جدیدترین گوشی و تبلت مرداد ماه پرداختیم، مشاهده کردیم که برخی از این گوشی‌ها با معرفی و یا عرضه خود مهر سکوتی بر بازار داغ شایعات زدند. از بین این گوشی‌ها می‌توان به دو گوشی جدید آیفون 6s و 6s Plus، ایکسپریا Z5، گلکسی J2 و Mate S اشاره کرد.

پرچمداران جدید اپل تا حدودی مشخصاتی برابر با پیش‌بینی‌ها داشتند. استفاده از تکنولوژی 3D Touch، دوربین 12 مگاپیکسلی، استفاده از نسل جدید چیپست‌های اپل و حافظه رم دو گیگابایتی از گزینه‌های پیش‌بینی شده بود که درست از آب در آمد. نکته جالب اینکه گوشی آیفون 6s بر خلاف آیفون 6s پلاس از تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال بی بهره است.

در مورد معرفی پرچمدار جدید سونی شاهد اتفاقات جالبی بودیم. این گوشی در سه نسخه Z5 Premium ،Z5 و Z5 Compact رونمایی شد. هر سه گوشی دارای دوربین‌های اصلی 23 و سلفی 5.1 مگاپیکسلی هستند تا همچنان پرچمداران سونی در بین بهترین گوشی‌های دوربینی قرار داشته باشند. همانطور که پیش‌بینی شده بود این گوشی‌ها دارای سنسورهای اثر انگشت هستند.

گوشی Mate S پرچمدار جدید هواوی است که مشخصات آن با مشخصات پیش‌بینی شده تفاوت چشمگیری دارد. پیش‌بینی‌ها در مورد صفحه نمایش 6 اینچی با رزلوشن QHD، چیپست کرین 950 و حافظه رم 4 گیگابایتی سخن می‌گفتند. این در حالی است که این گوشی با پنل 5.5 اینچی و رزولوشن FHD، چیپست کرین 935 و حافظه رم 3 گیگابایتی معرفی شد.

گوشی گلکسی J2 نیز طی همین ماه معرفی شد. همانطور که حدس زده می‌شد این گوشی ارزان قیمت دارای مشخصاتی مابین J1 و J5 می‌باشد. پنل 4.7 اینچی از نوع super-AMOLED، چیپست 3475 و دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی از ویژگی‌های بارز این گوشی می‌باشد.

اکنون نوبت آن رسیده که به اخبار و شایعات دنیای گوشی و تبلت در ماه شهریور بپردازیم. با تبلت فون همراه باشید.

شایعات مشخصات تبلت اپل آی پد ایر 3

تبلت Apple iPad Air 3

در میان محصولاتی که اپل مدتی قبل در کنفرانس WWDC معرفی کرد، شاید بسیاری از کاربران منتظر معرفی نسل سوم از تبلت‌های Air نیز بودند. اما عدم معرفی این محصول باعث نشده که شایعات در مورد عرضه آن پایان یابد. گفته می‌شود تبلت اپل آیپد ایر 3 با صفحه نمایش 9.7 اینچی که از لحاظ رزولوشن ارتقا خواهد یافت، چیپست‌های جدید اپل یعنی A9X و حافظه رم 2 یا 4 گیگابایتی در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

شایعات مشخصات گوشی مایکروسافت لومیا 950 و 950xl

گوشی Microsoft Lumia 950 و Microsoft Lumia 950 XL

گفته می‌شود در کنفرانس 6 اکتبر مایکروسافت که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، از دو گوشی بالارده و پرچمدار لومیا 950 و 950XL نیز رونمایی خواهد شد. همچنین تصاویر رندر شده از این دو گوشی که چندی پیش منتشر شده بر صحت این شایعه قوت می‌بخشد. استفاده از صفحه نمایش‌هایی با رزولوشن QHD، حافظه رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی از اطلاعات پیش‌بینی شده برای این دو گوشی بالارده می‌باشند.

شایعات مشخصات گوشی مایکروسافت لومیا 550

گوشی Microsoft Lumia 550

آمار فروش فوق العاده گوشی لومیا 640 و 640XL به نظر می‌رسد مایکروسافت را ترغیب به عرضه گوشی میان‌رده جدید با امکان پشتیبانی از باندهای 4G کرده است. اخیرا گوشی جدیدی در دیتابیس سایت‌های بنچمارک با کد محصول RM-1127 دیده می‌شود که حدس زده می‌شود همان گوشی مایکروسافت لومیا 550 باشد. طبق نتایج بنچمارک‌ها این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن HD، چیپست اسنپ‌دراگون 210، حافظه داخلی 8 گیگ که احتمالا قابل ارتقا خواهد بود، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، سلفی 1.2 مگاپیکسلی و حافظه رم یک گیگابایتی خواهد بود.

شایعات مشخصات تبلت مایکروسافت سورفیس پرو 4

تبلت Microsoft Surface Pro 4

این محصول هیبریدی مایکروسافت مدتی می‌شود که به سوژه داغ بازار شایعات تبدیل شده است. گفته می‌شود به احتمال زیاد مایکروسافت در کنفرانس 6 اکتبر از این محصول نیز رونمایی خواهد کرد. اما اخباری مبنی بر بروز برخی مشکلات در قسمت باتری این محصول منتشر شده که شاید معرفی این محصول را به تاخیر بیندازد.

شایعات مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 پلاس

گوشی Samsung Galaxy S6 Plus

نسخه پلاس گوشی Galaxy S6 Edge طی ماه گذشته وارد بازار شد تا بهانه‌ای شود برای شایعاتی مبنی بر عرضه پلاس نسخه S6. گفته می‌شود گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FHD، همان سیستم پردازشی و 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

شایعات مشخصات گوشی لنوو آ 5860

گوشی Lenovo A5860

در واقع پیش‌بینی می‌شود گوشی لنوو آ 5860 فبلتی ارزان قیمت با مشخصات میان‌رده رو به پایین می‌باشد که در آینده نزدیک معرفی خواهد شود. پنل 5.5 اینچی با رزولوشن HD، رم یک و داخلی 8 گیگابایتی، اندروید آبنبات چوبی و دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی از مواردی است که در مورد این گوشی اقتصادی شنیده می‌شود.

شایعات مشخصات گوشی لنوو وایب ایکس 3

گوشی Lenovo Vibe X3

صفحه توییتر Upleaks که یکی از بزرگترین و موثق‌ترین منابع شایعه در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد، به تازگی عکس‌هایی از گوشی بالارده جدید کمپانی لنوو تحت نام وایب ایکس 3 منتشر کرده است. به نقل از آپلیکس این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD، چیپست اسنپ‌دراگون 810، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی خواهد بود.

شایعات مشخصات گوشی هواوی نکسوس 6 پی و ال جی نکسوس 5 ایکس

گوشی LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P

این دو گوشی در لیست مرداد ماه ما حضور داشتند و هنوز معرفی رسمی نشده‌اند. اما نکته‌ای که باعث حضور دوباره این دو گوشی نکسوس در لیست شهریور شده، اسم این محصولات است. تا بدین جای کار هیچ حدس و گمانی درباره نام این دو محصول شنیده نمی‌شد. اما به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی شنیده می‌شود که حاکی از اسم گذاری نکسوس هواوی به 6P و نکسوس ال‌جی به 5X است.

شایعات مشخصات گوشی ال جی کلس

گوشی LG Class

احتمال عرضه گوشی ال‌جی کلس نسبت به سایر مواردی که به آنها اشاره کردیم بیشتر است. زیرا کمپانی ال‌جی به تازگی تیزری منتشر کرده که در آن به معرفی محصول جدیدی در تاریخ 21 سپتامبر اشاره می‌کند. همچنین گفته می‌شود نتایج بنچمارک این گوشی در پایگاه داده بنچمارک‌ها دیده شده است. در واقع این محصول یک فبلت میان‌رده رو به بالاست که با شماره کد H740 معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این فبلت ال‌جی مجهز به پنل 5.7 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین اصلی 12 یا 13 مگاپیکسلی، 2 گیگ حافظه رم و 8 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا و همچنین چیپست اسنپ‌دراگون 615 خواهد بود.

شایعات مشخصات گوشی اچ تی سی وان آ 9 - آئورا

گوشی HTC One A9

در مورد پرچمدار آینده کمپانی اچ‌تی‌سی اخبار ضد و نقیض زیادی شنیده می‌شود. برخی از این شایعات سخن از حافظه رم 2 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پنل 5.0 اینچی با رزولوشن FullHD و باتری 2150mAh سخن می‌گویند. و این در حالی است که پرچمدار نامیدن این گوشی با این مشخصات کمی عجیب و در تضاد با خبر قیمت 700 دلاری این گوشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *