گوشی اپل آیفون 5se

اولین تصویر زنده از گوشی 4 اینچی iPhone 5se

در حالی که شایعات منتشر شده درباره محصول بعدی اپلی‌ها چندان اتفاق نظر ندارند، اما واضح است که این کمپانی در حال کار روی آیفون 4 اینچی جدیدی می‌باشد. در ادامه این مطلب تصاویر زنده‌ای از این دستگاه را مشاهده خواهید کرد که به جرات می‌توان گفت بزرگترین خبر منتشر شده درباره این دستگاه گمنام می‌باشد.

تصویری که در زیر می‌بینید، دستگاه مورد نظرمان را (در سمت راست) در کنار آیفون 5 (در سمت چپ) به نمایش گذاشته است.

تصویر زنده گوشی اپل آیفون 5se

طبق آخرین شایعات شنیده شده، این آیفون 4 اینچی با نام iPhone 5se معرفی خواهد شد. اما قبلا اخباری منتشر شده بود که ادعا کرده بودند این گوشی با نام iPhone 7c یا iPhone 6c و یا iPhone 5e عرضه خواهد شد.

چنانکه تصویر لو رفته به درستی نمایش دهنده آیفون 4 اینچی اپلی‌ها باشد، می‌توان گفت که طراحی این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند تاچ‌آی‌دی ادغام شده با دکمه خانه، دکمه پاور قرار گرفته در سمت چپ و دوربین سلفی تعبیه شده در سمت چپ خروجی صدای گوشی می‌باشد. ابعاد گوشی نیز تقریبا برابر با آیفون 5 است و به نظر می‌رسد تفاوت چندانی نداشته باشد.

در مورد سخت افزار و مشخصات فنی، گفته می‌شود گوشی iPhone 5se با چیپست A8، پشتیبانی از Apple-Pay، بلوتوث 4.2، VoLTE، وای‌فای 802.11ac، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سلفی 1.2 مگاپیکسلی طراحی شده است. گقته می‌شود اپل قصد دارد تا دو ماه دیگر از این گوشی رونمایی کند، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت خرید گوشی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *