لوگوی کمپانی هواوی

اولین تصویر لو رفته از گوشی Huawei Mate 9

شبکه اجتماعی Weibo که امروزه به اولین فضای مجازی افشا کننده تصاویر گوشی‌های چینی تبدیل شده، امروز نیز با تصاویری از گوشی Huawei Mate 9 توجه بسیاری از وب‌سایت‌های خبری را به خود جلب کرد. البته همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، در قسمت پایین قاب پشتی گوشی لوگوی “Flowde” هک شده که کمی تعجب برانگیز است. همچنین از این تصویر می‌توان به این نکته پی برد که هواوی برای پرچمدار جدید از گوشی‌های سری Mate خود از بدنه یکپارچه فلزی استفاده کرده است.

مشخصات گوشی هواوی میت 9

همچنین این منبع خبری لیست مشخصات این گوشی را نیز منتشر کرده که تا حدودی منطقی نیز به نظر می‌رسند. صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با وضوح 1080p، تراشه کایرین 960، دو آپشن 4 و 6 گیگابایت برای حافظه رم و دوربین 16MP از مشخصات اصلی این گوشی هستند که به آنها اشاره شده است. نکته جالب اینکه برخلاف تصویر که نشان می‌دهد این گوشی با دو دوربین پشتی همراه است، در لیست مشخصات هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است. دیگر مشخصات این گوشی شامل اسپیکرهای استریو، درگاه USB نوع C و سنسور اثر انگشت می‌باشد.

به احتمال زیاد هواوی قصد دارید برای اولین از گوشی هواوی میت 9 در کنفرانس خبری‌اش در نمایشگاه IFA رونمایی کند. طبیعتا سطح شایعات منتشر شده در آن حدی نیست که درباره قیمت گوشی نیز حدس و گمان‌هایی زده شود، اما در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار بیشتری از این گوشی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *