بهترین گزینه های خرید گوشی موبایل – شهریور ماه

در روند معرفی گوشی‌های مناسب برای خرید، ابتدا به معرفی سیستم‌عامل مختلف همچون اندروید، iOS و ویندوز فون پرداختیم. حال قصد داریم در روند جدیدی که پیش رو گرفته‌ایم به صورت ماهانه با توجه به گوشی‌های جدید و یا پیشین مناسب و تغییر قیمت‌های رخ داده، گوشی‌های مناسب با ارزش خرید بالا را برایتان معرفی کنیم. به همین منظور این گوشی‌ها را در سه دسته قیمت گوشی‌های زیر 500 هزار، زیر یک میلیون و بالای یک میلیون تومان با با در نظر گرفتن نوع سیستم عامل‌شان طبقه بندی کرده‌ایم.

خرید گوشی زیر 500 هزار تومان

در خرید گوشی زیر 500 هزار توان، گوشی‌های اندرویدی زیادی در این دسته قرار دارند. در مورد ویندوز فون هم چند مورد خوب می‌توان پیدا کرد، اما محصول جدیدی در این ماه به این دسته اضافه نشده است. در مورد iOS نیز همانطور که می‌دانید گزینه‌ای در این رنج نمی‌توان پیدا کرد. در ادامه مطلب به بررسی معرفی این گوشی‌ها می‌پردازیم.گوشی Huawei Ascend Y5

این گوشی اندرویدی یکی از جدیدترین محصولات کمپانی هواوی است که با دارا بودن قیمت بسیار مناسب در کنار سخت افزار خوب امروزه به یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی ارزان قیمت اندرویدی تبدیل شده است. از مزایای گوشی هواوی اسند وای 5 می‌توان به دو سیم کارته بودن، پردارنده چهار هسته‌ای، رم یک گیگابایتی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری FullHD اشاره کرد.

قیمت خرید گوشی هواوی اسند وای 5

گوشی Lenovo A6000 Dual SIM

این گوشی دو سیم کارته اوایل همین ماه وارد بازار ایران شده است. بهره گیری از چیپست اسنپ 410، پنل 5.0 اینچی HD و 4G ساپورت بودن از بارزترین ویژگی‌های گوشی لنوو آ 6000 دو سیم کارته می‌باشد.

قیمت خرید گوشی موبایل Lenovo مدل A6000 دو سیم کارت

گوشی HTC Desire 526 G Plus

یکی از نقاط قوت این گوشی، پردازنده 8 هسته‌ای آن می‌باشد که آن را از سایر هم رده‌های خود متمایز می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 526 جی پلاس ، دو سیم کارته بودن، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری FullHD و حافظه رم یک گیگابایتی را می‌توان نام برد.

قیمت خرید گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 526G پلاس

گوشی Microsoft Lumia 540

این محصول نیز از نماینده‌های ویندوزی این دسته می‌باشد. سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی، رم یک گیگابایتی و صفحه نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن HD از نقاط قوت گوشی مایکروسافت لومیا 540 می‌باشند.

قیمت خرید گوشی موبایل مایکروسافت لومیا 540

خرید گوشی زیر یک میلیون تومان

در این دسته نیز که گوشی‌های میان‌رده و میان‌رده رو به بالا حضور دارند، گوشی‌های اندرویدی و ویندوز فونی خوبی می‌توان یافت. البته انتخاب از این دسته همواره یکی از سخت‌ترین تصمیمات می‌باشد. زیرا پارامترهایی در حین خرید این دسته وجود دارند که در خرید گوشی ارزان قیمت اصلا مطرح نیستند. برخی از گوشی‌ها ویژگی‌های خاصی مانند ضد آب بودن، دارا بودن انواع مختلف حسگرها و غیره دارند، بحث برند در این دسته بیشتر خود را نشان می‌دهد، بروز بودن نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است و چندین عامل دیگر که نشان دهنده سخت بودن تصمیم گیری در خرید گوشی اندرویدی و ویندوز فونی زیر یک میلیون تومان می‌باشد.

گوشی Samsung Galaxy J7

این گوشی که بالارده‌ترین محصول سامسونگ در سری J می‌باشد، از بروزترین سخت افزار در کنار قیمت بسیار مناسب بهره می‌برد. چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 با هشت هسته پردازشی، حافظه رم 1.5 گیگابایتی، 4G ساپورت بودن و بخش دوربین بسیار مناسب در کنار اندروید 5.0 قابل ارتقا به نسخه بعدی از دلایل فروش خوب گوشی سامسونگ گلکسی جِی 7 می‌باشند.

قیمت خرید گوشی موبایل Samsung Galaxy J7

گوشی ASUS ZenFone 2 ZE551ML

بدون شک این محصول 2015 ایسوس یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی اندرویدی زیر یک میلیون تومان می‌باشد. نتایج بنچمارک‌های بسیار بالا که این گوشی را هم رده با گوشی‌هایی مثل Xperia Z3 و One M9 صحتی بر ارزش خرید بالای این گوشی می‌باشد. بهره‌گیری از حافظه رم 4 گیگابایتی با چیپست‌های اینتل، پنل 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، 4G ساپورت بودن و باتری 3000mAh از نکات جالب درباره گوشی ایسوس زنفون 2 مدل 32 گیگ می‌باشند.

گوشی Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

این گوشی ویندوز فونی که قابل ارتقا به ویندوز 10 نیز می‌باشد، جزو میان‌رده های بازار می‌باشد. دارا بودن چیپست اسنپ‌دراگون 400، صفحه نمایش 5.7 اینچی IPS و بخش دوربینی 13 و 5 مگاپیکسلی از مزایای گوشی میاکروسافت لومیا 640 ایکس ال می‌باشند.

قیمت خرید گوشی موبایل مایکروسافت لومیا 640XL دوسیم کارت

خرید گوشی بالای یک میلیون تومان

در این رنج قیمت گوشی‌های بالارده و پرچمداران هر کمپانی حضور دارند و شاید به جرات می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مطرح در خرید گوشی در این رنج قیمتی، سلیقه کاربر می‌باشد. اما در اینجا ما چند محصول از پرفروش‌های این ماه را برای شما معرفی می‌کنیم.

گوشی HTC One ME

یکی از دلایل موفقیت این گوشی، بهره‌گیری از همان سخت‌افزار HTC One M9 Plus با قیمت بسیار پایین‌تر است. البته جنس بدنه این گوشی برخلاف M9 Plus از پلاستیک می‌باشد. پردازنده 8 هسته‌ای، دوربین 20 مگاپیکسلی و 4 اولتراپیکسلی، سنسور اثر انگشت و صفحه نمایش QHD از ویژگی‌های بسیار خوب گوشی اچ‌تی‌سی وان ام‌ای می‌باشند.

قیمت خرید گوشی موبایل اچ تی سی وان ام‌ای

گوشی Samsung Galaxy Note 5

این گوشی که به همراه Galaxy S6 Edge Plus به تازگی معرفی شده‌اند، تا بدین جای کار از بالاترین سخت افزار موبایل در دنیا بهره می‌برند. دارا بودن قلم S-Pen برای این گوشی از دلایل محبوب‌تر بودن این گوشی نسبت به S6 Edge Plus می‌باشد. سخت ‌افزار این گوشی دقیقا سخت‌افزار بکار گرفته شده در گوشی‌های S6 می‌باشد که فقط از لحاظ حافظه رم یک گیگابایت افزایش پیدا کرده است. در یک جمله می‌توان گفت که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5 بالارده‌ترین گوشی اندرویدی فعلی دنیاست.

قیمت خرید گوشی موبایل Samsung گلکسی نوت 5

گوشی Nokia Lumia 1520

در بازار ایران تنها نماینده ویندوزی بالای یک میلیون تومان، گوشی نوکیا 1520 می‌باشد. گفتنی است که بارزترین ویژگی این گوشی، دوربین 20 مگاپیکسلی آن می‌باشد که مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر می‌باشد

قیمت خرید گوشی موبایل Nokia لومیا 1520

گوشی Apple iPhone 6

اخیرا کمپانی اپل نسل جدید گوشی‌های آیفون یعنی iPhone 6s و iPhone 6s Plus را نیز معرفی کرد که البته تا این ماه راهی بازار نخواهد شد. به همین دلیل عرضه نسل جدید، باعث کاهش قیمت گوشی‌های iPhone 6 و iPhone 6 Plus خواهد شد تا فرصت مناسبی برای دوستداران گوشی‌های آیفون برای خرید بوجود آید.

قیمت خرید گوشی موبایل اپل آیفون 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *