شایعات گوشی سامسونگ گلکسی اس 7

تاریخ معرفی و عرضه گوشی Samsung Galaxy S7

بر اساس اخباری که امروز از بازار اسمارت‌فون کره جنوبی شنیده شده، نسل هفتم از گوشی‌های گلکسی اس در ماه فوریه 2016 معرفی خواهد شد. این در حالی است که پیشتر شایعه‌های مبنی بر عرضه گوشی Samsung Galaxy S7 در ماه ژانویه 2016 شنیده بودیم. همچنین خبر جدید حاکی از عرضه دو نسخه از گلکسی S7 با قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE کت 12 است.

نکته قابل توجه در مورد این خبر، منبع آن است که گفته می‌شود نشأت گرفته از منابع داخلی سامسونگ است. تابستان سال جاری شاهد معرفی Note 5 و عرضه آیفون 6S زودتر از تاریخی که انتظار می‌رفت بودیم. شاید از این دو شایعه بتوان نتیجه گرفت که گوشی Galaxy S7 در ماه ژانویه معرفی و در ماه فوریه عرضه خواهد شد.

در میان سیل عظیم شایعات موجود برای گلکسی اس 7، باید به مهمترین آنها اشاره کنیم که سخن از عرضه این گوشی در دو نسخه با چیپست‌های مختلف دارند. چیپست اسنپ‌دراگون 820 کوالکام که اعلام شده در اوایل 2016 عرضه خواهد شد و دیگری اگزینوس 8890 ملقب به M1 برای دو نسخه گلکسی S7 استفاده خواهند شد.

نکته آخر در مورد این شایعات، پشتیبانی از LTE کت 12 است که اشاره کردیم. جالب است بدانید که سرعت دانلود برای کت 12 برابر با 600Mb/s و سرعت آپلود 100Mb/s است که قبل از اینکه دستگاه شما چنین قابلیتی داشته باشد، باید اپراتور سرویس‌دهنده قادر به تامین چنین سرعت دیوانه‌وار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *