مشخصات احتمالی تبلت 18.4 اینچی سامسونگ گلکسی ویو

تبلت سامسونگ گلکسی ویو غول 18.4 اینچی کره‌ای ها

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ سخت در تلاش است تبلت‌های گلکسی جدید خود را با صفحه نمایش‌های بزرگتر متحول کند. تبلت سامسونگ گلکسی ویو آن‌طور که از منابع FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) خبر می‌رسد، دارای یک صفحه نمایش عظیم است. با توجه به مستندات رگولاتوری FCC، به زمان معرفی این غول سامسونگ نزدیک می‌شویم. متاسفانه تصاویر واقعی از این دستگاه در دسترس نیست.

طبق آنچه که در این سند آمده است، تبلت سامسونگ ویو با شماره کد SM-T677A ثبت شده است که پیشوند اپراتور AT&T آمریکایی را دارد. ابعاد ذکر شده در این سند بیانگر 447mm عرض، 272mm ارتفاع و قطر 513mm است و اشاره‌ای به ضخامت این تبلت نشده است.

مشخصات احتمالی تبلت 18.4 اینچی سامسونگ گلکسی ویو

اسناد نشان می‌دهد سامسونگ از هیچ هزینه‌ای در تولید این تبلت نگذشته است و خط تولید عظیمی توسط این غول کره‌ای راه اندازی شده است. این افزایش اندازه، بیشتر رقبا و سازندگان را تا حد زیادی نگران خواهد کرد. اگرچه دیگر برندها نیز در حال افزایش اندازه‌ی صفحه نمایش دستگاه‌های خودشان هستند.

مشخصات احتمالی تبلت 18.4 اینچی سامسونگ گلکسی ویو

اگر تمامی اطلاعات درز شده از این تبلت صحیح باشد، قیمت تبلت سامسونگ گلکسی ویو بسیار بالا خواهد بود. این تبلت با اندازه‌ی صفحه نمایش 18.4 اینچ به بازار خواهد آمد. وضوح تصویر نمایشگر 1920×1080 پیکسل٬ رم 2 گیگابایت٬ چیپست Exynos 7 با 8 هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی٬ پردازنده‌ی گرافیکی مالی T720، حافظ‌ه ی داخلی 32 گیگ با 25 گیگ فضای آزاد برای کاربر٬ وبکم 2 مگاپیکسلی٬ اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ مشخصات شنیده شده درباره این تبلت هستند. این مشخصات و احتمالا بالا بودن قیمت خرید سامسونگ گلکسی ویو – Samsung Galaxy View – خرید این محصول را تبدیل به تصمیمی جسورانه خواهد کرد. همچینین ظاهرا این تبلت سامسونگ دوربین پشتی ندارد، ولی هنوز از طرف مراجع رسمی این مساله تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *