مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

تصاویر رندر جدید از گوشی سامسونگ Galaxy Note 7

طبق سنت سامسونگ، گوشی Galaxy Note 7 در اواخر سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد و در این میان سامسونگ به غیر از تایید همگام‌سازی شماره سری گوشی‌های نوت با گلکسی S هیچ اطلاعات دیگری درباره این پرچمدارش فاش نکرده است.

با وجود اینکه اطلاعات رسمی درباره این گوشی منتشر نشده است، اما سایت‌های خبری و مخصوصا صفحه‌های شایعه پراکن توییتر بیکار نمانده و گمانه‌زنی‌هایی درباره مشخصات دستگاه و شکل ظاهری به همراه تصاویر رندر شده منتشر کرده‌اند. امروز نیز تصاویر رندر شده جدیدی درباره نوت 7 منتشر شده که حتی شامل سه رنگ‌بندی اصلی این دستگاه نیز می‌شود.

رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 در سه رنگ‌بندی عقیق، نقره‌ای و آبی مرجانی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که منبع این شایعه مربوط به صفحه معروف توییتر، evleaks@ می‌باشد.

انتظار می‌رود این گوشی سامسونگ در ماه آگوست معرفی شود و مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش 5.8 اینچی از نوع خمیده و با پنل AMOLED، حافظه رم 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان گسترش این فضا با کارت‌های microSD، دوربین پشتی 12MP و سلفی 5MP و در آخر قابلیت ضد آب و گرد و غبار بودن (IP68) دستگاه از حدسیاتی است که درباره این گوشی به گوش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *