گوشی‌های موتورولا

تصویر منتسب به گوشی Motorola Moto X 2016

پس از معرفی و عرضه گوشی‌های سری Z موتورولا موتو، سری گوشی‌های Moto X که محبوب‌ترین محصولات این کمپانی محسوب می‌شوند رفته رفته به باد فراموشی سپرده می‌شوند. اما امروز با انتشار تصویری از یک گوشی مبهم که به Motorola Moto X 2016 نسبت داده می‌شود، بار دیگر این گوشی‌های موتورولا به تیتر اصلی اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند بازگشتند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای اسپیکرهای جلویی و فلش LED در کنار دوربین سلفی می‌باشد که از اصلی‌ترین ویژه‌های گوشی‌های Moto X می‌باشد.

مشخصات گوشی موتورولا موتو ایکس 2016

با وجود شباهت‌هایی که بین این عکس و گوشی Moto X Style وجود دارد، اما تفاوت‌های جزیی نیز دیده می‌شود. همچنین با توجه به ثبت دستگاهی با نام Moto X 2016 در CCC (ثبت محصولات وارداتی به چین) و بنچمارک GFXBench، میزان صحت چنین محصولی بیشتر می‌شود. طبق مواردی که در بنچمارک اشاره شده ثبت شده است، گوشی موتورولا موتو ایکس 2016 دارای مشخصات فنی همچون چیپست اسنپ‌دراگون 820 با 4 گیگابایت رم، نمایشگر AMOLED به همراه تکنولوژی Shattershield و با بزرگی 5.5 اینچ و همچنین پنل‌های ماژولار می‌باشد.

با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از عدم فعالیت خط تولید گوشی‌های موتورولا موتو می‌گذرد، معرفی و عرضه این گوشی قریب الوقوع است. با این وجود درباره زمان دقیق عرضه و قیمت گوشی نمی‌توان پیش‌بینی‌های دقیقی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *