تضمین بهترین قیمت تبلت فون

تضمین بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تبلت فون

فروشگاه اینترنتی تبلت فون به کاربران خود این تضمین را می‌دهد که تمامی کالاهای عرضه شده در سایت با ارزان‌ترین و بهترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت عرضه می‌شود. تضمین بهترین قیمت سایت تبلت فون شامل تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی می‌باشد.

شرایط تضمین بهترین قیمت سایت تبلت فون

در اولین مرحله برای اینکه سفارشی شامل تضمین بهترین قیمت شود باید در مدل،رنگ، امکانات و مشخصات، گارانتی و لوازم جانبی همراه دارای شرایط برابر با گوشی و تبلت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تبلت فون باشد.

در مرحله دوم باید مرجع مقایسه قیمت فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

بازه زمانی تضمین بهترین قیمت

با توجه به سرعت تغییرات و نوسانات قیمت در دنیای دیجیتال به خصوص تبلت و گوشی، کاربران محترم می‌توانند تا حداکثر بعد از 48 ساعت از امکان “تضمین بهترین قیمت” استفاده کنند.

چگونگی ارسال در خواست

کاربران و خریداران محترم سایت می‌توانند در صورت داشتن شرایط استفاده از بهترین قیمت با فروشگاه اینترنتی تبلت فون تماس بگیرند و برای فروشگاه‌های اینترنتی به صورت تماس تلفنی، آدرس اینترنتی فروشگاه مورد نظر را عنوان کنند تا بعد از بررسی کارشناسان تبلت فون در صورت تایید اضافه مبلغ پرداخت شده به حساب کاربر برگشت داده شود.

استفاده از تضمین بهترین قیمت برای فروشگاه‌های فیزیکی به صورت عکس یا فایل اسکن شده از پیش فاکتور فروشگاه مورد نظر که موارد زیر را شامل می‌شود باشد.

شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به محصول مورد نظر باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیگیری طرح تضمین بهترین قیمت، می‌توانید با شماره  66765815 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *