تعیین قیمت خرید گوشی

تضمین بهترین قیمت خرید اینترنتی

بارها در قسمت‌های مختلف سایت، تبلیغات و آگهی‌های مجموعه تبلت فون ادعا کرده‌ایم تضمین بهترین قیمت بازار را به مشتریان ارایه می‌کنیم. همچنین همواره تاکید داشته‌ایم که تضمین بهترین قیمت بازار را هم برای فروشگاه‌های فیزیکی و هم برای فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهیم. ولی واقعا تضمین بهترین قیمت به چه معناست؟ چرا قیمت کالا در سایت تبلت فون نسبت به فروشگاه‌های دیگر پایین است؟ و آیا هیچ فروشگاهی وجود ندارد که کالا را با قیمتی مناسب‌تر از تبلت فون عرضه کند؟ این سوالات ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند و حتی ممکن است این سوال برای کاربران پیش بیاید که آیا احتمال دارد کالای عرضه شده در تبلت فون با دیگر فروشگاه‌ها تفاوتی داشته باشد؟

تضمین بهترین قیمت به چه معناست؟

تضمین بهترین قیمت در تبلت فون به معنای ارایه پایین‌ترین قیمت تمام شده کالا برای مشتری در شرایط خرید مشابه است. برای مثال شرایط گارانتی، نحوه‌ی تحویل، نحوه تسویه حساب، نوع بسته‌بندی و ارسال و خدمات پس از فروش و … در قیمت تمام شده‌ی کالا برای فروشگاه دخیل هستند. ممکن است برخی فروشگاه‌ها روش متفاوتی برای پردازش سفارش و تحویل کالا داشته باشند و یا دیگر شرایط کاری آنها با روش اصولی و متداول فروشگاه‌های آنلاین متفاوت باشد. در این زمینه ممکن است قیمت تمام شده پایین‌تر باشد. برای مثال ممکن است فروشگاهی غیر مطمئن که نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای لازم را ندارد و بنا به شرایطی امکان ارایه مهلت تست و گارانتی تعویض هفت روزه را ندارد، کالا را با قیمت پایین‌تری عرضه کند. بنابراین تضمین بهترین قیمت بازار در شرایط مشابه معنا دارد و با توجه به اصول خرید اینترنتی و فروش آنلاین در ایران، فروشگاه تعهداتی در قبال مشتری دارد که باید به آنها عمل کند. با در نظر گرفتن تمام این مسایل، تبلت فون سعی دارد بهترین قیمت تمام شده را به مشتریان عزیز عرضه نماید.

چرا قیمت کالا در سایت تبلت فون نسبت به فروشگاه‌های دیگر پایین است؟

علاوه بر مسایل فوق، سوالی که ممکن است برای برخی کاربران پیش بیاید، این است که چرا قیمت خرید گوشی، تبلت و یا هر کالای دیگر در سایت تبلت فون پایین‌تر است. مجموعه تبلت فون با تمرکز بر کوتاه کردن زنجیره تامین و حذف واسطه‌های غیر ضروری و تامین کالا از منبع اصلی و مورد اعتماد از یک سو و کاهش هزینه‌های غیر ضروری و حذف هزینه‌های اضافی از سوی دیگر، سعی می‌کند قیمت تمام شده کالا را حتی الامکان پایین بیاورد. در صورتی می‌توانیم ادعا کنیم موفق شده‌ایم که قیمت تمام شده‌ی محصول برای مشتری نسبت به رقبا پایین‌تر باشد و طبیعتا تمام توان مجموعه روی این مساله متمرکز شده است. خوشبختانه این سیاست کاری در کنار عمل به تعهدات تبلت‌فون و حقوق مشتریان جواب داده است و مجموعه تبلت فون با اقبال خوبی از سمت مشتریان روبرو شده است.

آیا هیچ فروشگاهی وجود ندارد که کالا را با قیمتی مناسب‌تر از تبلت فون عرضه کند؟

نه. با توجه به سیاست کاری مجموعه سعی می‌شود قیمت ارایه شده به مشتری به خصوص در بین فروشگاه‌های آنلاین بهترین قیمت باشد. ممکن است در شرایط غیر یکسان قیمت فروشگاهی پایین‌تر از سایت تبلت فون باشد، ولی در شرایط یکسان کارکنان این مجموعه نهایت سعی خود را می‌کنند تا بهترین قیمت را عرضه نمایند. در صورتی که کاربران محترم برای یک کالای مشخص قیمت پایین‌تری در فروشگاه‌های آنلاین مشاهده نمایند، می‌توانند با بخش فروش تماس گرفته و کالای خود را در صورت یکسان بودن شرایط با بهترین قیمت از تبلت فون خرید کنند. این لطف شما سبب ارایه تخفیف در فاکتور نهایی خواهد شد. همچنین در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر خود در فروشگاه می‌توانید با بخش فروش تماس بگیرید و در صورت امکان، کالای مورد نظر شما برای فروش با قیمتی بهتر تامین خواهد شد.

آیا احتمال دارد کالای عرضه شده در تبلت فون با دیگر فروشگاه‌ها تفاوتی داشته باشد؟

برخی از کالاهای دیجیتال با توجه به ماهیتِ بازارِ کالاهایِ الکترونیک، ممکن است در چند نسخه، مدل و رنگ ارایه شوند و گوناگونی بسیار زیاد ممکن است سبب سردرگمی کاربران شود. ولی با توجه به ارایه مشخصات دقیق و کامل در صفحه محصولات و همچنین امکان تماس تلفنی با کارشناسان فروش و طرح سوالات، می‌توان تا حد زیادی در امر خرید یاری جست. تبلت فون تضمین می‌کند تمام کالاهای ارایه شده در فروشگاه کاملا نو و اصلی می‌باشد و هیچ گونه کالای غیر اصلی در فروشگاه به فروش نمی‌رسد. همچنین مهلت تست ۷ روزه به همراه نماد اعتماد الکترونیک و ثبت سایت در سامانه ساماندهی برای ایجاد اعتماد بین مشتریان جدید در نظر گرفته شده است. امیدواریم توانسته باشیم پاسخ چرایی خرید از تبلت‌فون را به خوبی ارایه نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "تضمین بهترین قیمت خرید اینترنتی"

  1. سلام ، ممنونم از عوامل تبلتفون
    میخواستم بدونم HTC u ultra ارائه شده توسط گروه شما ساخت تایوان هست یا خیر !!؟ مرسی

    1. سلام. مدل های سامسونگ J7 pro و اچ تی سی U ultra و مدل های سونی گزینه های مناسبی هستند که با توجه به نیاز می توانید از بینشون انتخاب کنید.

  2. با سلام وخسته نباشید میخواستم قیمت گوشی سامسونگ گلکسی sm-j110h با اندروید۴.۴.۴ و رام ۵۱۲ و حافظه ۴گیگ و ۳جی رو بدونم .تشکر فراوان

  3. سلام . برای گوشی سامسونگ با حافظه و دوربین با کیفیت، با مناسب ترین قیمت چه گوشیی رو پیشنهاد میکنین؟
    و قیمتشم اگه میشه بگید ممنون.

  4. سلام ایاگلکسی اس ۶صفر دارین واینکه نزدیکترین گوشی سامسونگ از لحاظ کیفیت عکاسی ب اس۶کدام مدل است

  5. سلام و وقت بخیر
    آیا گوشی لنوو مدلای : k8 plus, k8, k5, k5 play, k8 note, S5 رو دارین؟
    اگه دارین هر کدومش چه قیمتی هست؟ و اگه نداشته باشید میتونید تامین کنید از جای دیگه ای؟
    پیشاپیش از پاسخگویی تان سپاسگزارم.

  6. با سلام خدمت دوستان میخواستم بدونمj5سامسونگ قیمت تمام شده برای من چقدراست وطی چندروز دست منو میگیره؟سوال دیگری که داشتم تبلت فون باید قیمت روزتمام گوشی های موجودرو باقیمت اش داشته باشین؟؟؟