مشخصات گوشی هواوی هانر 8

ثبت گوشی Huawei Honor 8 در سازمان TENAA

کم و بیش شایعاتی درباره مشخصات و عرضه گوشی Huawei Honor 8 منتشر شده است. دستگاه باریک فلزی با مشخصاتی فوق‌العاده و زیر برند معروف کمپانی هواوی قرار است جانشین گوشی Honor 7 باشد. همچنین گفته می‌شود از بسیاری از جهات، این گوشی شبیه به دیگر محصول جدید زیر برند هانر یعنی گوشی هواوی Honor V8 خواهد بود. با صرف نظر از شایعه قبلی که خبر از معرفی این گوشی در تاریخ 25 ژوئن (4 روز پیش) داده بود، با توجه به ثبت این محصول در سازمان TENAA به نظر می‌رسد به تاریخ رونمایی از این گوشی نزدیک‌تر شده‌ایم.

مشخصات گوشی هواوی هانر 8

طبق روال سازمان TENAA مشخصات دستگاه ثبت شده نیز منتشر شده است. طبق همین منبع، گوشی هواوی هانر 8 دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر FullHD و چیپست کایرین 950 می‌باشد. بخش مموری نیز هم از لحاظ حافظه رم و هم حافظه داخلی در نسخه‌های مختلفی طراحی شده است. حافظه رم در دو آپشن 3 و 4 گیگابایتی و بخش حافظه داخلی در سه آپشن 32/64/128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. در مورد دوربین نیز باید اشاره کنیم که طبق ادعای تنا، هانر 8 دارای دوربین پشتی 12MP و دوربین سلفی 8MP خواهد بود.

مشخصات گوشی هواوی هانر 8

این گوشی به شکل پیش‌فرض با اندروید مارشمالو 6.0، دو اسلات سیم‌کارت، USB نوع C، درگاه NFC و سنسور اثر انگشت مربعی در قاب پشتی گوشی عرضه خواهد شد. انرژی دستگاه نیز توسط باتری 2,900mAh تامین می‌شود. در مورد قیمت گوشی هواوی Honor 8 باید یادآور شویم که قیمت دستگاه برای نسخه 3/32 حدودا 300 دلار تخمین زده شده است و همچنین انتظار می‌رود در تاریخ 5 جولای نیز شاهد عرضه آن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *