قیمت خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 7

واگذاری حق استفاده انحصاری از چیپست اسنپ‌دراگون 820 به سامسونگ!

بر اساس اطلاعاتی که تا بدین جای کار در مورد گوشی Samsung Galaxy S7 منتشر شده است، این گوشی در دو نسخه طراحی خواهد شد که یکی از آنها از چیپست اگزینوس 8 اوکتا و دیگری از چیپست اسنپ‌دراگون 820 بهره خواهند گرفت. اما به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای دنیای اسمارت‌فون‌ها تنها کمپانی خواهد بود که حق استفاده از چیپست بالارده جدید کوالکامی‌ها را خواهد داشت – حداقل در ابتدای 2016.

طبق شایعات منتشر شده در چین، کمپانی سامسونگ حق انحصاری استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 820 را تا ماه آوریل 2016 ار کمپانی کوالکام گرفته است. در صورت صحت داشتن این شایعه، نباید انتظار داشته باشیم که پرچمداران سایر کمپانی‌ها تا سه ماه اول 2016 بتوانند از این تراشه استفاده کنند.

البته به یاد داشته باشید که این موضوع تنها یک شایعه بوده و هنوز هیچ مدرک رسمی درباره صحت این موضوع منتشر نشده است. اما در صورتی که این موضوع حقیقت داشته باشد، کمپانی سامسونگ به راحتی در اوایل 2016 به یکه تازی در بازار گوشی‌های پرچمدار خواهد پرداخت. همچنین انتظار می‌رود مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ Galaxy S7 در نمایشگاه MWC 2016 در ماه فوریه و عرضه آن در ماه مارس اتفاق بیفتد.

گفته می‌شود که پرچمدار آینده سامسونگ با برخورداری از صفحه‌نمایش‌های حساس به فشار (فناوری شبیه به صفحه نمایش 3D Touch اپل)، اسکنر رتینا، USB نوع C، دوربین بهبود یافته و همچنین حافظه داخلی قابل افزایش (البته فقط برای نسخه ساده، نه برای نسخه‌های خمیده) عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *