مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی مکس

رونمایی از محصول جدید سامسونگ – Galaxy J Max – با پنل 7 اینچ!

محصول جدیدی از سامسونگ بدون اینکه تا به حال اخبار یا شایعاتی درباره آن بشنویم به لیست محصولات این کمپانی اضافه شد. این محصول که Samsung Galaxy J Max نام دارد، با توجه به نام‌گذاری‌اش به نظر می‌رسد جزو گوشی‌های هوشمند این کمپانی باشد، اما اندازه صفحه‌نمایش آن خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. چه گوشی و چه تبلت، این دستگاه با صفحه‌نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 و پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.5GHz طراحی شده است.

ابعاد بدنه برابر با 186.9×108.8×8.7 میلی‌متر بوده و بخش مموری از دو حافظه رم 1.5 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی و یک اسلات microSD تشکیل یافته است. با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ گلکسی جِی مکس، طبیعی است که از یک باتری حجیم استفاده شود، از این رو سامسونگ باتری 4,000mAh را برای این محصولش در نظر گرفته است. دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و سلفی 2 مگاپیکسلی و همچنین اندروید آبنبات‌چوبی 5.1 از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌باشند.

بسته‌بندی گوشی سامسونگ گلکسی جی مکس

از آنجایی که سامسونگ درون بسته‌بندی این محصول یک عدد هدست بلوتوثی قرار داده، به نظر می‌رسد سازنده‌های این محصول نیز به سختی امکان مکالمه با یک دستگاه 7 اینچی آگاه بوده‌اند. ویژگی‌های Ultra-Data-Saving و حالت S-Bike از قابلیت‌های نرم‌افزاری جالب این گوشی سامسونگ خواهند بود.

لازم به ذکر است که فبلت سامسونگ Galaxy J Max با قیمت تقریبی 200 دلار از اواخر جولای در دو رنگ‌بندی مشکی و طلایی آماه عرضه در کشور هند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *