مشخصات گوشی ایسوس زنفون 3

رونمایی از گوشی Asus Zenfone 3 در تاریخ 30 مِی

یکی از بهترین فرصت‌های رونمایی از محصولات جدید برای کمپانی ایسوس، نمایشگاه سالانه Computex است که هر ساله در پایتخت تایوان – تایپه – از تاریخ 30 مِی تا 4 ژوئن برگذار می‌شود. انتظار می‌رود امسال ایسوس در این نمایشگاه از نسل جدید گوشی‌های زنفون با انواع نسخه‌های مخالف رونمایی کند.

با توجه به اینکه ایسوس در وب‌سایت رسمی خود یک تایمر برای تاریخ 30 مِی اختصاص داده است، پس در نتیجه رونمایی از یک محصول شاخص در تاریخ مشخص شده کاملا قابل پیش‌بینی است. و از آنجایی که تنها شایعات مطرح شده درباره پرچمدار و یا محصول شاخص بعدی ایسوسی‌ها گوشی زنفون 3 می‌باشد، پس احتمالا باید شاهد پرده‌برداری از این محصول در Computex باشیم.

تیزر تبلیغاتی کمپانی ایسوس

چنانکه داستان معرفی زنفون 2 برای نسل جدید نیز تکرار شود، شاهد رونمایی از چندین نسخه متفاوت از این گوشی خواهیم بود. البته علاوه بر احتمال معرفی گوشی Asus Zenfone 3، احتمال دارد ایسوس از تبلت جدید با زیر برند ZenPad، لپ‌تاپ جدید ZenBook و شاید نسل جدید ساعت‌های ZenWatch رونمایی کند. و شاید هم با توجه به بازار داغ گجت‌های واقعیت مجازی (VR)، ایسوسی‌ها از محصول جدیدی با برند جدید ZenVR پرده‌برداری کنند.

با توجه به اینکه در زیر تایمر اشاره شده، لوگوی اینتل نیز دیده می‌شود، محصول آینده ایسوسی‌ها یا از دسته لپ‌تاپ‌ها خواهد بود و یا گوشی و تبلت.

در مورد مشخصات گوشی زنفون 3 نیز باید اشاره کنیم که طبق آخرین شایعات منتشر شده، این گوشی با سنسور اثر انگشت و با نسخه اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد. بدنه دستگاه برای نسخه پایه زنفون 3 متشکل از فریم فلزی و قاب شیشه‌ای بوده و برای گوشی Zenfone 3 Deluxe از بدنه یکپارچه فلزی استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *