معرفی سه گوشی زد تی ای بلید ایکس 3، بلید ایکس 5 و بلید ایکس 9

رونمایی ZTE از سه گوشی میان رده X3 و Blade X9 ،X5

کمپانی چینی ZTE با معرفی سه گوشی جدید میان‌رده خود، خط تولید گوشی‌های Blade خود در روسیه را بروز رسانی کرد. سه گوشی X5 ،X3 و X9 از محصولات میان‌رده در رنج‌های قیمتی مختلف هستند که با جرأت می‌توان گفت از نظر اقتصادی ارزش خرید بالایی دارند.

معرفی این سه دستگاه را با X9 شروع می‌کنیم. این گوشی مجهز به چیپست معروف اسنپ‌دراگون 615 با 8 هسته پردازشی می‌باشد. صفحه نمایش 5.5 اینچی آن که از نوع IPS می‌باشد، با رزولوشن FullHD ظاهر شده است. بخش حافظه 2/16 گیگابایت، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی و همچنین باتری 3000mAh از دیگر مشخصات گوشی ZTE Blade X9 می‌باشند. نکته قابل توجه در مورد این گوشی ZTE، بکار گیری از سنسور اثر انگشت در پشت آن می‌باشد.

معرفی گوشی زد تی ای بلید ایکس 9

گوشی ZTE Blade X5 از چیپست ارزان قیمت‌تر مدیاتک MT6735 با چهار هسته پردازشی و صفحه نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد. 8 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و باتری 2400mAh از دیگر مشخصات بلید ایکس 5 می‌باشند. لازم به ذکر است که دکمه‌ای که در پایین دوربین اصلی آن تعبیه شده و مشاهده می‌کنید، دکمه سنسور اثر انگشت نیست و صرفا دکمه شاتری برای عکاسی راحت‌تر با دوربین سلفی دستگاه می‌باشد.

معرفی گوشی زد تی ای بلید ایکس 5

گوشی زدتی‌ای بلید ایکس 3 نیز از همان چیپست بکار گرفته شده در X5 استفاده می‌کند و ابعاد و رزولوشن صفحه نمایش‌ها نیز یکسان می‌باشند. 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم از مشخصات بخش مموری این گوشی چینی ارزان قیمت می‌باشند. دوربین اصلی از سنسور 8 مگاپیکسلی و سلفی نیز از سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. نقطه قوت این گوشی، باتری 4000mAh آن می‌باشد که مطمئنا قابل توجه برخی از کاربرانی که به طول عمر باتری اهمیت زیادی قائل هستند خواهد بود.

معرفی گوشی زد تی ای بلید ایکس 3

قیمت در نظر گرفته شده برای Blade X3 برابر با 138 دلار و برای X5، تقریبا 170 دلار می‌باشد. همچنین قیمت گوشی ZTE Blade X9 که گوشی بالارده‌تری نسبت به دوگوشی قبلی می‌باشد، 277 دلار اعلام شده است. و در آخر اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این سه گوشی چینی در سایر مناطق منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *