مچ‌بند سامسونگ گیر فیت پرو

سامسونگ Gear Fit Pro، مچ‌بند هوشمند جدید در راه است

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین فعالان حال حاضر دنیا در طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی است. اگر بخاطر داشته باشید مچ‌بند هوشمند سامسونگ Gear Fit2 چند ماهی زودتر از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ – Gear S3 – معرفی و عرضه شد. حال به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد زودتر از انتظاراتمان خط تولید مچ‌بندهای خود را با محصولی بالارده‌تر و تحت نام Gear Fit Pro بروز رسانی کند.

همانطور که می‌دانید مایکروسافت از ادامه فعالیت خود در حوزه مچ‌بندهای سلامت دست کشید، اما این رقابت داغ بین چندین کمپانی فعال در حوزه تکنولوژی ادامه دارد. htc به تازگی و با همکاری Under-Armour قصد دارد بسته سه‌تایی HealthBox را عرضه کند، کمپانی چینی Meizu مچ‌بندهای H1-SmartBand را تولید می‌کند، کمپانی FitBit که فعالیتش محدود به مچ‌بندهای هوشمند است اخیرا شرکت مطرح Pebble که جزو قدیمی‌ترین تولید کننده‌گان ساعت‌های هوشمند است را خریداری کرده، نوکیا نیز با خریداری شرکت Withings که از تولید کننده‌گان مچ‌بندهای سلامتی است وارد این صنعت شده است و چندین مثال دیگر که اهمیت این محصولات کاربردی را هم برای تولید کننده‌گان و هم کاربران گوشزد می‌کند.

مچ بند سامسونگ گیر فیت پرو

همچنین گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد از افزونه‌های جدیدی در گیر فیت پرو استفاده کند. سرویس Samsung Pay و یا دستیار دیجیتالی جدید Bixby از جمله این احتمالات است. البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ برای اولین بار از صفحه‌نمایش‌های خمیده خود که چند سالی است خبرهای زیادی درباره آن می‌شنویم در طراحی این محصول استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "سامسونگ Gear Fit Pro، مچ‌بند هوشمند جدید در راه است"