خرید از فروشگاه اینترنتی تبلت‌فون

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی تبلت فون

قوانین کلی فروشگاه اینترنتی تبلت فون:

فروشگاه اینترنتی تبلت فون، حداکثر تلاش خود را مبنی بر ارسال سفارشات ثبت شده در این فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن به کار می گیرد. اما با این وجود در برخی ایام و شرایط خاص، ایجاد وقفه در ارسال برخی سفارش ها ممکن می باشد که البته در چنین شرایطی، تاخیر به وجود آمده حتما به اطلاع مشتری خواهد رسید.

تمامی سفارشاتی که به طور صحیح در فروشگاه اینترنتی تبلت فون ثبت می شوند، بلافاصله در گروه سفارشات در حال انجام قرار می گیرند. ثبت سفارش در تمامی روزهای هفته و 24 ساعت روز در فروشگاه اینترنتی تبلت فون ممکن می باشد. بسته بندی و ارسال سفارش های مشتریان نیز حداکثر روز کاری بعد از ثبت سفارش انجام خواهد شد.

تبلت فون تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تمامی سفارش های ثبت شده در این فروشگاه به دست مشتریان محترم برسد. با این وجود چنان چه در برخی شرایط خاص، موجودی یک کالا به اتمام برسد و سفارش یا سفارش هایی نیز برای آن کالا ثبت شوند، تبلت فون حق کنسل کردن سفارش و استرداد وجه به مشتری را خواهد داشت. البته در صورت تمایل، مشتری می تواند کالای دیگری را انتخاب نماید تا تبلت فون کالای مورد نظر را برای مشتری ارسال نماید.

چنان چه هر گونه خطا و اشتباهی در ارتباط با درج قیمت و ارزش ریالی محصولات تبلت فون رخ دهد تبلت فون حق کنسل کردن سفارش و استرداد وجه پرداختی توسط مشتری را خواهد داشت.

تمامی محصولات قابل خرید در تبلت فون دارای تصاویری می باشند تا مشتری به کمک آن ها بتواند تصمیم گیری بهتری مبنی بر خرید یا عدم خرید محصول داشته باشد. تصاویر درج شده برای هر محصول تصویر خود محصول می باشند با این وجود چنان چه در برخی موارد تفاوتی جزئی میان تصویر درج شده و کالایی که به دست مشتری(به طور مثال در گلس گوشی که مطابقت با مدل خریداری شده تضمین می شود اما امکان تفاوت با تصویر درج شده را دارد ) می رسد، باشد، به استناد آن نمی شود ادعای مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت، مشخصاتی می باشد که به صورت یک جدول و تحت عنوان “مشخصات محصول” در تبلت فون درج شده است.

شرایط ارسال سفارشات ثبت شده در تبلت فون:

ارسال تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی تبلت فون، به سه روش ارسال با پیک، ارسال با پست و در نهایت ارسال با تیپاکس ممکن می باشد.

روش “ارسال با پیک” که مخصوص سفارشات ثبت شده در تهران است، معمولا در همان روز ثبت سفارش قابلیت ارسال داشته و با توجه به سیاست های تبلت فون، هزینه ارسال با توجه به مقصد متغییر و به عهده مشتری می باشد.

ارسال با پست به دو روش “پست پیشتاز” یا “پست سفارشی”  برای سراسر شهر های ایران انجام می شود. بنابه ادعای پست ایران، زمان رسیدن مرسوله های ارسالی با پست، برابر با 2 الی 3 روزکاری برای پست های پیشتاز و 3 الی 4 روز کاری برای پست های سفارشی می باشد. دیگر تفاوت این دو روش در هزینه آن ها می باشد که این هزینه برای پست پیشتاز برابر با 12.000 تومان و برای پست سفارشی برابر با 8.000 تومان است.

اما آخرین روش ارسال سفارشات ثبت شده در تبلت فون، ارسال با تیپاکس می باشد. تیپاکس ارسال تمامی مرسوله های خود را معمولا طی یک روز کاری و به عبارتی دیگر در مدت زمان 24 ساعت تضمین می نماید که البته برای برخی مقصد های صعب العبور این زمان تا 48 ساعت نیز قابل افزایش است. هزینه ارسال با تیپاکس نیز که به صورت “پس کرایه” می باشد، حدودا برابر با 35.000 تومان بوده و به عهده مشتری می باشد.

توجه: با توجه به بیمه شدن تمامی مرسولات ارسالی به شهرستان ها به روش پست یا تیپاکس، شکستنی بودن برخی لوازم جانبی از جمله محافظ صفحه های گلس گوشی های همراه و تبلت ها و در نهایت بررسی سلامت فیزیکی تمامی مرسولات ارسالی توسط “تبلت فون” قبل از ارسال آن ها، لازم است تا مشتریان محترم ابتدا از سلامت فیزیکی مرسوله خود اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را از مامور پست تحویل بگیرند.

شرایط تعویض کالا:

آرامش خاطر و رضایت مشتریان از خرید های خود، همواره از اولویت های اصلی فروشگاه اینترنتی تبلت فون می باشد. تبلت فون به منظور عملی کردن این مهم، خدمات پس از فروشی را در نظر گرفته است تا تمامی کاربران این فروشگاه، خریدی مطمئن و بدون دغدغه داشته باشند.

تمامی کالا های موجود در فروشگاه اینترنتی تبلت فون از نظر خدمات پس از فروش به دو گروه کلی تقسیم می شوند. کالاهایی که دارای گارانتی های معتبر شرکتی می باشند و کالاهایی که بدون گارانتی عرضه می شوند. تبلت فون ضمن تضمین اصالت تمامی کالا های ارسال شده (شامل برخی لوازم جانبی که اصطلاح تضمین سلامت و هفت روز مهلت تست درج شده نمی باشد.) توسط این فروشگاه از جمله کالا های دارای گارانتی های معتبر شرکتی، برای آن دسته از کالاهایی که بدون گارانتی های شرکتی عرضه می شوند، ویژگی “تضمین اصالت و هفت روز مهلت تست” را در نظر گرفته است.

سرویس “تضمین اصالت و هفت روز مهلت تست” به این معنی می باشد که کالای ارسالی اصل بوده و چنان چه دارای هر گونه مشکل فنی و ظاهری باشد، (در هفت روز اول) قابل برگشت به فروشگاه تبلت فون می باشد. در چنین شرایطی، پس از بازگشت کالا به فروشگاه اینترنتی تبلت فون و به تایید رسیدن مشکل ادعا شده توسط کاربر نزد کارشناسان تبلت فون، کالای معیوب از مشتری پس گرفته شده و کالای سالم و بدون ایراد مجددا برای وی ارسال خواهد شد. لازم است تا به این نکته نیز اشاره شود که سرویس “تضمین اصالت و هفت روز مهلت تست” شامل ایراداتی که در اثر استفاده نادرست از محصول به وجود می آیند، نمی شود.

توجه: چنان چه مشکل ادعا شده توسط مشتری به تایید کارشناسان تبلت فون برسد، هزینه بازگشت کالا به تبلت فون و ارسال مجدد نمونه سالم و بدون مشکل کالا به مشتری، به عهده فروشگاه تبلت فون می باشد. اما در غیر این صورت و چنان چه مشکل ادعا شده توسط مشتری به تایید کارشناسان تبلت فون نرسد، هزینه بازگشت و ارسال مجدد آن به عهده مشتری خواهد بود.

توجه: در صورتی که کالایی مشمول سرویس “تضمین اصالت و هفت روز مهلت تست” شود و تبلت فون متعهد به ارسال نمونه سالم و بدون مشکل آن کالا شود و از طرفی موجودی کالای مورد نظر به اتمام رسیده باشد، تبلت فون حق استرداد مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را خواهد داشت.

توجه: چنان چه کالای ارسالی دارای هر گونه مشکل فنی و ظاهری باشد و کاربر قصد بازگشت آن به فروشگاه تبلت فون را داشته باشد، لازم است که کارتن و جعبه اصلی کالا سالم نگه داشته شده و از اعمال هر گونه تغییری در آن مانند نوشتن آدرس یا توضیحات، چسباندن هر گونه برچسب، مخدوش کردن و ایجاد خط و خش در جعبه کالا، جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *