مشخصات و قیمت گوشی ال‌جی سری کا

شروع عرضه جهانی دو گوشی ال‌جی K5 و K8 از همین هفته

کمپانی ال‌جی با معرفی دو گوشی جدید K5 و K8 خط تولید تازه تاسیس شده سری LG K را تقویت کرد. هر دو گوشی دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی می‌باشند. به گفته مدیر ارشد اجرایی ال‌جی، آقای Juno Cho، این دو گوشی کاملا مناسب کاربرانی هستند که به دنبال خرید گوشی خوش استیل با قیمت مناسب می‌باشند.

گوشی‌های ال‌جی کا 5 و کا 8 کار خود را از همین هفته شروع خواهند کرد. K8 (که در ماه فوریه رونمایی شده بود) در مناطقی مانند آسیا، آفریقا، خاورمیانه و کشورهای آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. قضیه در مورد K5 متفاوت‌تر است. در واقع K5 عرضه محدودتری از لحاظ جغرافیایی خواهد داشت و گفته می‌شود تنها برای کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین (در مکزیک با نام LG Q6) عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی های ال جی کا 5 و کا 8

گوشی LG K5

K5 دارای طراحی فلز مانند (مانند LG G4 که دارای بدنه پلاستیکی و رویه متالیک بود) است و در رنگ‌بندی‌های طلایی، نقره‌ای و تیتان در دسترس خواهد بود. این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 854×480 پیکسل می‌باشد.

گوشی اجرا کننده اندروید آبنبات‌چوبی 5.1 است که برای عملیات پردازشی آن، پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.3GHz و حافظه رم 1 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. 8 گیگابایت فضای حافظه داخلی دستگاه است که می‌توان به کمک کارت‌های microSD آن را ارتقا داد. بخش ارتباطی شامل پشتیبانی از باندهای 3G، وای‌فای b/g/n و بلوتوث 4.1 است.

و بالاخره اینکه بخش دوربین متشکل از دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی می‌باشد.

گوشی LG K8

K8 مدل بالارده‌تری در مقایسه با K5 است که مجهز به صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح 720p و دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی می‌باشد. صفحه‌نمایش توسط گلس 2.5D Arc محافظت می‌شود. پشت گوشی نیز همانند سری G گوشی‌های ال‌جی در برگیرنده دکمه‌های کنترل صدا و پاور در زیر دوربین اصلی می‌باشد.

با اینکه K5 قرار است با اندروید آبنبات چوبی عرضه شود، گوشی ال‌جی K8 با نسخه بروزتر اندروید (مارشمالو) عرضه خواهد شد، اما امور پردازشی همانند K5 بر عهده پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.3GHz می‌باشد. این گوشی با دو نسخه از حافظه رم عرضه خواهد شد که برای نسخه‌های اروپا و آمریکای شمالی با حافظه 1.5 گیگابایتی و برای کشورهای آمریکای جنوبی با حافظه 1 گیگابایتی تولید خواهد شد.

مشخصات گوشی ال جی کا 8

ارتباطات این گوشی نیز شامل باندهای LTE، وای‌فای b/g/n و بلوتوث نسخه 4.2 می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *