تصاویر ساعت هوشمند ایسوس زن‌واچ 3

این‌بار با طراحی گرد، تصاویر ساعت Asus Zenwatch 3 منتشر شد!

در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر طراحی گرد ساعت هوشمند ایسوس Zenwatch 3 بر خلاف مدل‌های قبلی، منتشر شد. حال با انتشار تصاویر جدیدی از این محصول می‌توان با طراحی آن به خوبی آشنا شد. البته باید گفت که کیفیت تصاویر پخش شده بالا نیست، اما برای مشخص شدن شکل کلی نسل جدید ساعت‌های هوشمند ایسوس مناسب است.

این ساعت هوشمند مانند دو مدل قبلی خود از Android Wear استفاده خواهد کرد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این ساعت هوشمند در طراحی‌اش از دو رنگ سیاه طلایی و قهوه‌ای طلایی استفاده کرده است.

مشخصات ساعت هوشمند ایسوس زن‌واچ 3

ساعت هوشمند ایسوس زن‌واچ 3 دارای 3 دکمه در سمت راست خود می‌باشد که به کاربر اجازه تعامل هرچه راحت‌تر با ساعت را خواهد داد. بند Zenwatch 3 به نظر قابل تعویض است.

مشخصات ساعت هوشمند ایسوس زن‌واچ 3

اما در این عکس‌ها اشاره‌ای هم به شارژر 5 ولتی و 2 آمپری این ساعت هوشمند شده است؛ یک حلقه مغناطیسی که برای شارژ ساعت کافی‌ست این دو را به هم نزدیک کنید. این ساعت همچنان از بلوتوث نسخه 4.2 و شبکه وای‌فای 802.11n پشتیبانی می‌کند. پشت بدنه این دستگاه از جنس استیل خواهد بود. گفتنی است این محصول در نمایشگاه IFA که در اوایل سپتامبر امسال برگذار می‌شود، عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند ایسوس Zenwatch 3 فعلا مشخص نشده است، اما امیدواریم همانند نسل‌های پیشین خود با قیمت مناسبی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *