طول عمر باتری سامسونگ Galaxy S7 Edge با اندروید نوقا 7.0

طول عمر باتری سامسونگ Galaxy S7 Edge با اندروید نوقا 7.0

بروز رسانی‌های سیستم‌عامل اندروید تاثیرات زیادی روی مصرف شارژ و نتایج بنچمارک گوشی‌ها دارد و از آنجایی که آپدیت اندروید نوقا 7.0 به تازگی برای گوشی سامسونگ Galaxy S7 Edge عرضه شده است، قصد داریم تاثیرات این بروز رسانی روی مصرف باتری را بررسی کنیم. به یاد داشته باشید که این بروز رسانی و نتایج آن از نسخه اگزینوس 8890 به عمل آمده و ممکن نتایج نسخه اسنپ‌دراگون تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

طول عمر باتری در وب‌گردی پس از سه ساعت کار مداوم با گوشی از طریق دیتای وای‌فای بدست آمده است. نتایج بدست آمده بسیار نزدیک به نسخه اسنپ‌دراگون با اندروید مارشمالو است. اما همانطور که مشاهده می‌کنید در مقایسه با نسخه اگزینوس قبل آپدیت طول عمر باتری کاهش چشم‌گیری داشته است. با این وجود عدد 10:35 ساعت برای وب‌گردی عملکرد خوبی محسوب می‌شود.

طول عمر باتری سامسونگ Galaxy S7 Edge در وب‌گردی

طول عمر باتری در حالت تماشای ویدیو پس از پخش مداوم 5 ساعت ویدیو بدست آمده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، طول عمر باتری در مقایسه با نسخه قبلی 5 ساعت کاهش یافته است و واقعا جای تعجب است که چرا این بروز رسانی عملکرد باتری را در بخش تماشای ویدیو و وب‌گردی تا این حد کاهش می‌دهد.

طول عمر باتری سامسونگ Galaxy S7 Edge در پخش ویدیو

نکته امیدوار کننده در این بروز رسانی مربوط به بهبود طول عمر باتری در حالت مکالمه در شبکه‌های 3G است. در واقع طول عمر باتری در این حالت به مدت 1:45 ساعت ارتقا یافته است.

طول عمر باتری سامسونگ Galaxy S7 Edge در حالت مکالمه

نتایج ضعیف طول عمر باتری گوشی Samsung Galaxy S7 Edge در آپدیت اندروید نوقا را می‌توان به حساب بروز رسانی اولیه گذاشت. مطمئنا سامسونگ در ادامه کار با ارایه پکیج‌های کوچک مشکلات باتری این گوشی را حل خواهد کرد. با توجه به این اوصاف چنانچه طول عمر باتری برای‌تان از اهمیت فراوانی برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه بروز رسانی‌های بعدی از آپدیت گوشی‌تان به اندروید نوقا 7.0 صرف نظر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *