گوشی ایسوس زنفون 2

عرضه گوشی Asus Zenfone 3 با سنسور اثر انگشت

طبق ادعای برخی منابع ناشناس تایوانی، کمپانی ایسوس در حال کار روی سری گوشی‌های Asus Zenfone 3 می‌باشد که به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، تاریخی که برای عرضه این گوشی‌ها پیش‌بینی می‌شود، برابر با ماه مِی یا ژوئن 2016 می‌باشد. یکی از نکاتی که درباره گوشی ایسوس زنفون 3 مطمئن هستیم، عرضه این دستگاه با سنسور اثر انگشت می‌باشد. در این صورت، می‌توان این گوشی را اولین دستگاه تولیدی ایسوس مجهز به سنسور اثر انگشت نامید. این مساله توسط مدیر کمپانی ایسوس، جری شِن نیز تایید شده است.

سنسورهای اثر انگشت امروزه به یکی از امکانات معمولِ گوشی‌های پرچمدار و برخی گوشی‌های میان‌رده تبدیل شده‌اند، اما در آینده نزدیک شاهد متداول شدن استفاده از این سنسورها خواهیم بود. همچنین به دلیل افزایش تقاضا برای این حسگرها، پیش‌بینی می‌شود که قیمت آنها تا 5 دلار در سال 2016 کاهش یابد. شاید همین مساله خود دلیلی برای بهره‌گیری ایسوسی‌ها از این حسگرها باشد. امروزه 30% از گوشی‌های عرضه شده دارای سنسورهای اثر انگشت می‌باشند و پیش‌بینی می‌شود که این رقم در سال 2016 به 50% افزایش یابد.

بدون شک فروش گوشی Asus Zenfone 2 یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت ایسوس در بازار اسمارت‌فون‌ها و فروش 20 میلیونی در 2015 می‌باشد. با توجه به هدف گذاری این کمپانی برای افزایش میزان فروش محصولات و رسیدن به فروش 30 میلیونی در سال 2016، تایوانی‌ها حتما چشم به امید نسل سوم از گوشی‌های زنفون خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *